Favoritten er nå tilgjengelig på nett!!

For en herlig dag dette har vært. Oslo viser seg fra sin beste side, og det har virkelig vært en fantastisk sommerdag! Bente og meg har kost oss med litt shopping, parkhygge og masse masse skravlings! Jeg har ikke sett denne go’jenta på flere måneder, og det var derfor rimelig mye som måtte tas igjen.


Vi var også en tur innom supernature. Jeg måtte selvfølgelig ha påfyll av den fantastiske Kålchipsen! Dette er grunnen til at jeg titter raskt innom bloggen nå, for å fortelle dere en gla’nyhet. Nå er kålchips endelig tilgjengelig på nettsiden. Så til alle dere som har sendt meg frustrerende mail over at dere ikke får tak i kålchipsen andre steder enn Oslo, nå er det bare å bestille den på nett! Jeg minner igjen om det geniale næringsinnholdet (pr 30g chips: 50kcal, 4g kab, 3g fett, hvor 2,5 er umettet og 3g protein) I tilegg til at den smaker fantastisk godt, så er den også rik på antioksidanter, vitamin A og kalsium. Jeg elsker smakene Cheese purple corn og Raw cacao & cinamon. Jeg forstår at dere tviler på at kålchips kan være digg, men believe me, dette er noe av den beste supersunne snacksen jeg kan tenke meg. Jeg kjøpe to nye bokser i dag, og de er allerede tomme! Dette er snacks du kan nyte i hverdagen da hele boksen kun inneholder litt over 50kcal. Nyt superchips med super samvittighet.

Nå er det tid for å legge bort pc’en og nyte lørdagskvelden. Jeg venter straks besøk og har en heftig rydde jobb å gjøre her før folk kommer. Nyt lørdagskvelden, og kos dere litt ekstra i kveld, det er jo tross alt lørdag!

Smiiiiil Maren

 

3 kommentarer
    1. De kålchipsene er fantadtisk!!!
      Har du forresten råd mot dårlig samvittighet når det gjelder utskeielser på ferie? Er i Bodø med familien og har nå forspist meg på mye brød, middag, potet, enda mer brød og blåbær/sjokkis. Har kanskje en liten frykt for karbo etter lavkarbo-perioden 🙂 Trener både styrke og intervaller 3-6 ganger i uken utenom ferier:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg