TreningsGLEDE!!

I dag var planen enda en dag med treningsfri, men når jeg våknet opp og så det fantastiske været kribblet det i hele kroppen etter en liten joggetur! Jeg tar meg vanligvis treningsfri 1-2 dager i uken for at kroppen skal få restituere seg, men det var tydelig at denne kroppen trengte absolutt ikke enda en dag med hvile. Det ble dermed en liten times rolig behagelig joggetur i strålende solskinn. Det gjorde godt for både kropp og sinn. Jeg elsker slike rolige fine joggeturer hvor man bare kan nyte omgivelsene og la tankene vandre. Rene meditasjonen. Det er på slike turer som denne jeg kjenner på komplett treningsglede og lykke over å være frisk og ha en kropp som fungerer.


I går var det 40% avslag på alt av frisk frukt i butikken like ved meg, og jeg hamstret som en galning! Det skjer jo aldri at det er avslag på frukt og grønt, føler alltid det er masse rabatt å finne på typiske usunne matvarer som chips og sjokolade, men på frukt og grønt er det sjeldent man får noe. Gleden var derfor mildt sagt stor da jeg så dette! Det resulterte i masse deilig frukt på meg i går. Jeg tror nesten jeg kunne levd på frukt, men bare nesten;)

Nå skal jeg sprette ut i sola, og treffe en god venninne. Planen er å kjøpe med oss lunsj og dra til parken for å sole oss der! Topp lørdagsplan:) Håper solen skinner der dere er i dag, og at dere får en strålende lørdag alle sammen! HVA ER PLANENE DERES FOR HELGEN?

 

Stoort smil fra Maren

4 kommentarer
    1. Hei, en utrolig bra blogg. Leser mye blogger men er så utrolig kjekt å lese en treningsblogg der fokuset er sunnhet. Jeg har noen spørsmål til deg: jeg trener så og si hver dag, løper en time hver dag ute. Men jeg går ikke ned i vekt,og får ikke vekk magene. Har du noen gode tips? spiser mye karbohydrater,er tipset å kutte ned på det..?

    2. Hei! Takk for en veldig inspirerende blogg!! 🙂 Jeg er nysgjerrig, når begynte du å trene styrke for fullt, og hvor mange ganger i uken trener du styrke?

    3. Jeg synes det høres ut som lykke på jord å jogge rundt i en times tid og la tankene fare og nyte omgivelsene og kjenne overskudd – misunnelig – men jeg skal satse på å komme dit til våren 2013. Høsten og vinteren skal jeg bruke til det! Hvis jeg vil det nok, starter med å gå til jobb.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg