Kaffekos!

Noen ganger så lurer jeg på hva jeg skulle gjort uten kaffe! For meg finnes det ikke noe bedre enn å våkne opp, tusle ut på kjøkkenet og sette på min fine lille Nespressomaskin. De siste dagene har jeg startet dagen i senga, med en rykende fersk kaffekopp med noen små dråper Stevia vanilla Creme. Det smaker helt himmelsk, og gir meg en magisk start på dagen. Jeg elsker sitte krøllet opp under den lune varme dyna, lese dagens nyheter og kose meg med min vanilla creme kaffe! Dette har nå blitt et fast morgenritual, og for meg er dette hverdagsluksus.

I dag har jeg et hyggelig morgenmøte, før jeg skal ta en tidlig helg, og kose meg med gode venner! Jeg sitter for øyeblikket på Waynes (selvfølgelig) og nyter en kopp Chai-te. I dag tok jeg med meg min lille flaske med Stevia cinamon, og dryppet et par dråper av den i tekoppen. Det smakte en deilig miks av krydder, kanel og kardemomme. Det smakte litt jul rett og slett. Så godt! Det må dere virkelig teste ut!! Jeg må også dele dagens frokost med dere, som også ble inntatt i sengen. Hihi. Min skål inneholder cottage cheese, skyr, pærebiter, eplebiter, bringebær, mandler og masse kanel. Bringebærene var i utgangspunktet frossne, og de gjør bare helt frokosten til en fest i munnen når du varmer dem opp og heller dem over til slutt. Mmmmm

Nå starter møte mitt om få minutter og jeg må forberede meg litt her! Vi snakkes senere! Nyt fredagen, og for all del, test ut Stevia vanilla cream og Stevia Cinamon i både chai-te og kaffe. Du kommer ikke til å angre. Mmmmm 🙂

Smiiil Maren

20 kommentarer
    1. Jeg pleier aldri å kommentere, men jeg bare må nå. For jeg liker bloggen din skikkelig godt. Du er en motvekt til andre trening/helse-blogger. For der de andre skaper en slags tvangstanke-fokus på treningen og virker å overdrive, og dermed fører til at trening kun føles som et nødvendig onde, så viser du ekte treningsglede, samtidig som du viser at det ikke er nødvendig å overdrive, og ikke kunne kose seg også. For første gang på hundre år har jeg trent seks dager i uka. Og det er fordi jeg har lyst, ikke fordi jeg må. Og jeg vet at dersom lysten ikke er der, og kroppen trenger hvile, ligger man på sofaen. For livet er for kort til å gjøre ting som ikke gjør en glad:)

    2. Du er en kaffeholiker – og det liker vi! 😀 Go kaffe! Kanskje jeg skal ta meg en kopp nå med en gang? Ja, tror jammen det er god oppladning til trening senere i kveld!
      Ha en strålende dag videre frøken! 🙂

    3. Espresso, 1ts kakaopulver(belgisk sjok. fra options) og 2 dråper stevia english toffee er min favoritt:)lenge leve hverdagsluksus!

    4. Aba: Tusen takk for en fantastisk fin kommentar. Nå gjorde du virkelig dagen min:) Det er akkurat det du skriver her jeg prøver å formidle. Så nå ble jeg virkelig glad for at du også opplever bloggen slik den er ment fra min side! Jeg ønsker deg en fantastisk helg, og takk for at du valgte å kommentere, spesielt siden du sier du aldri pleier å gjøre det!

    5. Hei du! Måtte bare stikke innom og si at du er virkelig en energibunt! Blidere og mer positiv dame tror jeg at man skal lete lenge etter, for jeg kan praktisk talt kjenne det strømmende humøret ditt gjennom teksten – uten å engang ha møtt deg! Maken til sporty, engasjert og positiv blogg – denne bloggen skal jeg jammen meg stikke innom snart igjen! ;D

    6. Solveig: Åååå *smiler* For en fantastisk kommentar, så herlig du er!! Tusen tusen takk 😀 Du er hjertelig velkommen til å stikke innom her anytime, lesere som deg setter jeg ekstra stor pris på!!

    7. takk for tipset! har tidligere bare putta Vanilla creme i kesam og grøt- men i kaffen var det jo perfekt! Ellers lurte jeg på en ting- Når du er i Kr.sand; tar du PT timer da?? Bor i arendal:-)

    8. Herliiig!
      Jeg bor i tr.heim, men drar til oslo i ny og ned. så lurer på om det er mulig å få en pt-time da? og hvor mye tar du evt for en time? 🙂
      og hvor mye tar du for å lage et kosthold- og treningsprogram? 🙂

    9. Mmm, dette hørtes godt ut! Har kjempelyst til å prøve ut stevia, spesielt sida eg e litt for glad i søtsaker;) kor pleier du å kjøpe det?;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg