Busy bee!!

Titter bare raskt innom for å ønske dere en strålende onsdag! Jeg løper fra møte til møte i dag, og jeg elsker det! Hektiske dager er det beste jeg vet, så lenge jeg bare får min lille coffeebreak på Waynes Coffee så er jeg fornøyd. Akkurat nå nyter jeg en slik liten kaffestund, før jeg piler avgårde til neste møte. Det er virkelig spennende å være tilbake i Oslo, pulsen og tempoet her passer meg perfekt! Jeg er så takknemlig for alle tilbakmeldingene jeg får fra dere lesere som ønsker å bruke meg som personlig trener. Nå skal jeg snart slutte å være så hemmlighetsfull ang hvor jeg skal jobbe, men som sagt så er det noen få møter igjen før den endelige avgjørelsen tas i slutten av uken! Det er ikke lett dette med jobb, det er den plassen jeg kommer til å tilbringe det meste av min tid og det er utrolig viktig at man trives.


I dag startet jeg dagen med en liten joggetur og sjekket i samme slengen ut ulike treningsentere i området. For en fantastisk måte å multitaske på! Trening,og frisk luft kombinert med å sjekke ut ulike sentere. Fine greier!  I går hadde jeg forresten et møte med nydelige Lene Orvik. Jeg ser  virkelig frem til å jobbe med denne sjarmerende og herlige jenta. Sjekk ut Lene sin blogg HER, og les hennes fine beskrivelse av vårt møte i går. Nå skal jeg kose meg med resten av kaffen min, og forberede meg litt til neste møte.

Jeg ønsker dere alle en super onsdag!!

Smiil M

11 kommentarer
    1. Så spennende! Skulle gjerne hatt deg som personlig trener selv! Du sprer virkelig positiv energi:) En ting jeg sitter å lurer på som kanskje du kan hjelpe meg med. Prøver å kutte ned på karbohydratene denne uken, mest som et prøveprosjekt. Vil gjerne få i meg mer proteiner. Men jeg synes det er vanskelig å spise kjøtt og fisk til andre måltider enn middag. Det frister rett og slett veldig lite. Spiser derfor en del mager kesam og cottage cheese. Synes også egg er greit. Men lurer derfor på hvor mye som er for mye av mager kesam og cottage cheese? Skjønner selvfølgelig at det er best å variere kosten, men kan man i prinsippet basere proteinkildene på mager kesam og cc, samt kjøttprodukter og fisk til middagen? Beklager for rotete spørsmål;)
      Ha en fin dag videre:D

    2. Jeg så deg på trening på bislett i dag! Shit for en rygg og skuldre du har! Vilt markert! Hele du bare oser av sunnhet! Så brun, så pen og så utrolig gjennomtrent! Du er mitt forbilde:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg