Husk å nyte prosessen!

Hei hjerter

Denne dagen har vært utrolig spennende og innholdsrik. Jeg har hatt to spennende jobbrelatertemøter, og jeg kan si så mye som at i slutten av denne uken er det klart hvor jeg kommer til å starte som personlig trener. Tusen takk for alle henvendelser av dere lesere som ønsker å trene med meg, jeg oppdaterer dere så snart jeg vet 100% sikkert hvilken kjede det blir. Jeg visste at denne dagen ville gå i ett, og at jeg ville komm sent hjem, og mest sannsynlig være sliten etter en lang og krevende dag. Jeg la derfor inn dagens trening tidlig på morgenen, slik at jeg var garantert en god økt. Hemmeligheten med morgentrening er å bare hoppe i det med en gang du våkner. Legg treningsklærne klar kvelden før, det gjør det enklere for deg på morgenen når du står der og engentlig ikke orker! Et annet godt tips er å legge inn ny musikk på spilleren din kvelden før, ingenting er bedre enn å trene til fengende ny musikk! Jeg trosset regnet og tok løpeturen min ute i dag! Det var så forfriskende og godt. Uten sminke og iført ullundertøy løp jeg avgårde. Jeg valgte ullundertøy fordi da unngår jeg å bli kald selv om jeg blir klissvåt. Det funket helt supert! Jeg fikk en 50 minutters rolig joggetur, og er veldig fornøyd med det! Det blir styrkefri på denne kroppen i dag, jeg kan ikke få sagt det nok – restitusjon er enormt viktig!!!!

Jeg har brukt sommeren til å fylle opp energilagrene, lese meg opp på spennende fagstoff og hentet en haug av inspirasjon. Nå er jeg SÅ klar for å spre denne energien til kundene mine, inspirere dem, hjelpe dem til å nå sin målsetning og bli den beste versjonen av seg selv! Jeg vektlegger kostholdet like mye som treningen, jeg ser også viktigheten av det mentale omkring en livstilsendring. Det er mye følelser og tanker omkring dette med kropp, trening, selvbilde, utsende og  mat. Jeg tror det er viktig å se hele personen, og ta hensyn til alle disse tingene når man skal hjelpe noen med å endre livet sitt og bli en sunnere, friskere utgave av seg selv. På bakgrunn av dette vurderer jeg sterkt å ta Coaching hos AFPT denne høsten. Sjekk gjerne ut utdannelsen HER. Ser det ikke utrolig spennende ut?

“Husk at prosessen er like gøy som resultatet” med det mener jeg at man må huske å nyte prosessen av å bli i bedre form. Kjenn på de små seierne du tar på veien mot målet ditt. Kjenn hvor gøy det er å bli gradvis i bedre form, kjenn hvor bra du føler deg etter en god treningsøkt, hvor digg det føles å klare å løfte tyngre enn du klarte forrige uke, løpe fortere enn forrige gang. Kjenn på hvor gøy prosessen er, og nyt den! Ikke kun ha fokus på målet, fokuser på alt det du mestrer på veien dit!

Smiil Maren

12 kommentarer
    1. Jeg er veldig glad i bloggen din, men legger som regel aldri igjen kommentarer. Men kjente meg veldig truffet av det siste sitatet. Jeg henger meg sånn opp i fremgang og det å nå målet, at jeg glemmer å nyte veien dit! Takk for en viktig påminnelse 🙂

    2. Du har ein veldig god energi gjennom heile bloggen din. Du virkar gjennomtenkt og reflektert. Trur du vil bli ein dyktig PT, dei er heldige dei som får deg!
      Lykke til!

    3. Du har ein god energi gjennom heile bloggen, og du virkar gjennomtenkt og reflektert. Trur du vil bli ein dyktig PT, dei er heldige dei som får deg!
      Lykke til 🙂

    4. Hei
      Super blogg! Den gir meg utrolig mye inspirasjon til trening og et sunt kosthold. Kan du fortelle litt om hvordan du fordeler mellom kondisjon og styrketrening. Og hvordan du deler inn måltidene dine :)?

    5. Det er første gang jeg er innom og leser bloggen din, og en ting er sikkert – det skal jeg fortsette med! Du oser av energi og positivitet, virker som en flott PT som kan masse nyttig om god trening og sunt kosthold (og som er så søt som deler det med deg på bloggen), og er sannelig en stor inspirasjonskilde for meg og andre lesere. Keep up the good work! 🙂

    6. digger at du deler sunne men gode oppskrifter med oss , takk 🙂 lurer på om du kan skrive et innlegg om å trene bena men ikke slik at leggene blir større ?
      er inspirasjon å lese bloggen din , så neste gang jeg ikke vil på trening så skal jeg gå innom bloggen din for å ombestemme meg 🙂

    7. Hei Maren!
      Jeg var innom butikken for noen uker siden og fikk navnet på bloggen din! (av en tydelig stolt far;).
      Digger bloggen din og blir motivert av å lese om både trening og kosthold!
      Og! Du ser “stunning” ut!!
      Det er ikke ofte jeg får trent på morgenen pga jobb, men de dagene jeg gjør det (styrke), hva mener du om å gå rett på trening på tom mage for deretter å fylle rikelig på etterpå (Shake og ca 1 time etterpå god og sunn mat)?
      Em ting til;) jeg har trent styrke i sal (gruppetime)i noen år nå, men etterhvert innså jeg at jeg stod helt stille ( i styrke og kropp), så jeg begynte å trene styrke alene etter program jeg fikk. Jeg har økt min muskelmasse med 2 kg, men ser jo at det er fettprosenten jeg må “jobbe” med nå. Da både kosthold og kondistrening. Jeg liker best å trene styrke, men jeg må få inn mer kondistrening. Hva anbefaler du med tanke på å kombinere styrke og kondis? Jeg trener nå 3-5 ganger styrke i uken og har ca 1 rask gåtur i uka. Bør jeg trene kondis separat eller kan jeg ta en løpetid etter styrketreningen?
      Hilsen (joker) Jorunn 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg