Druknet rotte!!

Det er utrolig hvor lite som skal til for at man kan snu om på en trøtt og energiløs dag, for min del var det en blanding av en fantastisk hyggelig mail, en utrolig søt sms og masse deilig Waynes kaffe som gjore utslaget! Fylt med ny energi prøvde jeg meg på en liten treningsøkt. Jeg var smart nok til å ikke gi full gass, men jeg fikk likevel en god styrkeøkt på rygg. I dag bare funket det, og jeg følte at jeg fikk ordentlig tak i de dype ryggmusklene. Det er så herlig med slike økter! Etter trening var jeg super fornøyd, og i strålende humør.


Det varte i akkurat fem minutter, for når jeg kom ut av treningsenteret ble jeg møtt av tidenes regnvær. Her snakker vi virkelig åpen himmel og striregn. Jeg var selvfølgelig uten både paraply og regnjakke, og måtte småløpe hjem til leiligheten. Resultatet ble noe som ligner mest på en druknet rotte. Jeg var kliss våt helt inn til undertøyet. Det var kanskje ikke det beste i forhold til min frykt for å bli forkjølet.


Jeg tok meg en lang varm dusj, og satser på at min lille “svømmetur” hjem ikke resulterer i noe forkjølelse. Resten av dagen/kvelden har jeg bare kost meg i leiligheten. Laget deilig middag, sett på OL, og sett film i senga! Det føles ekstra godt å ligge inne under dyna å høre på regnet som herjer utenfor. Jeg koser meg så med slike hjemmekvelder, og sørger alltid for å gjøre det ekstra koselig ved å tenne lys og skape en lun god stemning. Det er viktig å lage det koselig rundt seg 🙂 Hverdagsluksus! Nå skal jeg straks krype under dyna igjen, og se et par episoder til av The O.C før det blir en tidlig kveld!

Hva gjør du for å lage koselig stemning på slike hjemmekvelder?

Maren

6 kommentarer
    1. Det var litt humørforskjell på de bildeseriene ja:) Men søt er du uansett!!
      Koselig stemning på hjemmekvelder, hm…. synse ikke det blir max kos før høsten og mørket setter inn, og tempen synker slik at jeg kan fyre i peisen, sitte i sofaen, pledd og god varm drikke. Det gjør det koselig for meg:)

    2. Den rosa løpejakka er bare så fiiiin! Jeg er helt enig, viktig å gjøre det koselig rundt seg. Blir jo så hyggelig med tente lys:) Du virker som å være ei jente som gjør det beste ut av ting, og velger å se det positive..

    3. Hei 🙂
      først og fremst elsker jeg bloggen din!!!!!!!!!!!!!!!
      Jeg har nettopp kjøpt meg et spann med proteinpulver som jeg blander ut i bla kaffen og havregrøten. Men hvordan kan jeg bruke pulvere på riktig måte?? Med dette mener jeg hvordan jeg kan bruke det til å få større muskler uten at jeg “missbruker” det, eller det vil lagre seg som fett 🙂
      Håper på svar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg