Sleepy sunday!!

I dag våknet jeg etter 9 timer i total koma, og klarte rett og slett ikke komme meg ut av sengen. Kroppen var blytung, og bena verket noe grusomt etter gårsdagens benøkt. Så jeg snudde meg like godt rundt, og sov en time til. Tror dere da jeg klarte å stå opp? Nope! men jeg klarte å krype ned til enden av min digre deilige seng å trykke play på dvd spilleren. Så da ble det en time til i senga med The O.C på skjermen. Tidenes sløveste og slappeste søndagsmorgen!

Heldigvis så hadde jeg en treningsavtale med en kompis i dag. Jeg sier heldigvis, for uten den avtalen så hadde jeg nok ikke fått noe som helst ut av denne dagen! Etter en deilig frokost med en boks cottage cheese, en skyr, litt vanilje youplait 0,0% yogurt, bringebær, eplebiter, mandler og kanel, trasket jeg avgårde til trening. Planen var å ta bussen, men når jeg kom ut og så det fantastiske været så valgte jeg å ta bena fatt i stede! Det ble en herlig 20 minutters powerwalk. Topp å komme ferdig oppvarmet til trening. Vi trente skuldre i dag, og det ble en grei økt, men jeg kjente at kroppen ikke var 100% med! Hver økt kan ikke være helt super, slik fungerer det ikke! Jeg fikk testet ut et apparat i dag som var nytt for meg. Jeg har hørt om det, og vet flere som benytter seg av det men dette var første gang jeg fikk teste ut et apparat som bruker lufttrykk som motstand, slik at trykket blir jevnt og likt gjennom hele bevegelsen. Har noen av dere teste dette noen gang, hva synes dere?

På vei hjem fra trening gikk jeg innom å kjøpte meg en stor kaffelatte som jeg koste meg med i sola. Det er så hyggelig å vandre rundt i nærområdet her på søndager, spesielt når det er fint vær. Det er kun små sjarmerende butikker som har åpent, et myldrende cafeliv og masse smilende mennesker med lave skuldre. Det virker som de har all verdens med tid. Herlig 🙂


Nå blir det et par timer jobb på pc’en, før jeg skal kose meg ute i sola med en god veninne! Jeg er straks ferdig med svarene på del 1 av spørsmålsrunden, legger ut svarene litt senere i dag.

Jeg håper det er solkinn der du befinner deg, og at du får en deilig avslappende søndag 🙂

Smiil Maren

4 kommentarer
    1. Den frokosten ser nydelig ut 🙂 skal kopiere den utover høsten, og har lagt små posjonspakker med bringbær i fryseren.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg