Første natt i ny leilighet!

God morgen solstråler!

Jeg har overlevd min første natt i ny leilighet, i ny by! Jeg har ikke bare overlevd, jeg har faktisk sovet nydelig godt:) Det er kanskje ikke så rart etter den dagen vi hadde i går, flyttng tar virkelig på! Jeg har alltid sagt at jeg er ikke en typisk girly-girl og at jeg har ikke enormt mye klær, og sko og stash! Vel, det er faktisk ren løgn. Jeg har enormt mye klær (les: treningsklær) og fryktelig mange sko (les: joggesko) og jeg hadde hele 3 digre esker med mat, og diverse kjøkken stash. Så jeg har mye, om ikke mer stuff enn de fleste jenter, bare litt anderledes stuff!

Nå er hvertfall alt på plass, og det føles utorlig godt! Det er fremdeles litt småting som må ordnes selvfølgelig, men alt er hvertfall inne i leiligheten! Stakkars roomien min som får leiligheten invardert av superfood, kosttilskudd, proteinpulver, et lass av matvarer og fryseren invardert av kjøtt,kylling og bær. Det er ikke bare bare å bo sammen med en helse-nerd!


I dag startet jeg dagen med en liten rusletur i nærområdet for å se litt hva vakre St.haugen har å by på! Det ble kun en liten tur, og kun rolig gange. Jeg er så hinsides stiv og støl i beina at noe annet er uaktuelt på et par dager. (nei det er ikke farlig å trene når du er støl, men for min del er det faktisk fysisk umulig akkurat nå) Jeg hadde en helt vill bentrening på lørdag, sammen med de store gutta på Trimmeriet. Hadde jeg visst hvem jeg tøffet meg mot, og at dette skulle bli resultatet, så hadde jeg aldri gjort det!! Hehe. De pushet meg langt ut av min komforsone, og jeg perset i flere øvelser. Ikke at det skal spesielt mye til for min del, jeg er nemlig latterlig svak i beina. Jeg har (som så alt for mange andre jenter) nedprioritert å trene tungt på bein, da jeg følte beina mine var kraftige nok fra før! Nå vet jeg heldigvis bedre!! Jeg har fått blod på tann og skal virkelig jobbe med bein og rumpe fremover.

I dag blir det mest sannsynlig enda en dag med treningfri! Mamma er i Oslo, og vi skal kose oss med litt shopping, deilig lunsj og diverse Oslohygge. Vi hadde en herlig kveld sammen i går, hvor vi koste oss med masse sushi og deilig frukt. Belønning etter all flyttingen. Jeg har funnet ut at jeg bor like ved et fantastisk sushisted, perfekt!! Jeg er overveldet over alle spørsmålene deres fra spørrerunden i går, det der kommer til å ta litt tid å svare på, men jeg skal gjøre så godt jeg kan:)

Nå har solen tittet frem her i Oslo, og jeg skal komme meg ut å nyte alt det denne fine byen har å by på!

Smiiil Maren

12 kommentarer
    1. Så gøy! Er alltid deilig å begynne å få ting på plass 🙂 Ønsker deg masse lykke til (igjen) i Oslo, byen er heldig som får en så sprudlende sørlandsjente tilbake!

    2. Så deilig å være på plass! 🙂
      Hehe, det å være skikkelig støl i beina er helt grusomt (på en god måte da…:P) en funker ikke til å gå en gang, en ser ut som en vaklende stolpe 😛 hehe, å trapper?! uff…. hehe!
      Kos deg i Oslo med mammaen din, slike stunder er verdt gull! 🙂

    3. Hva heter det fantastiske sushistedet? 🙂 Jeg flytter også snart til rett ved St.Haugen, og det hadde vært greit å vite.

    4. Sushien så nydelig ut. Veldig varierende kvalitet ute og går synes jeg, og bor i nærheten av st.hanshaugen selv, så lurer veldig på hvilken sushisjappe dette er fra?

    5. josefine: Den er fra Sushi og Thaimat, den som ligger like ved Røtter, rett ved st.haugen krysset. tlfnr: 22460195. Kos deg med deilig sushi 😉

    6. silje: Føler meg faktisk som en stolpe som vakler avgårde, herlig beskrivelse!! hehe. Tusen takk for det, jeg koser meg så med mammabesøk:) Ønsker deg en herlig uke!!

    7. Men det er vel kanskje derfor du har så tynne og fine lår fremdeles? Istedet for å ende opp som helene rask, silje mariela og linn høyem? Trener du mye kardio for å holde beina så slanke?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg