God morgen:)

Her i huset nytes en stille og rolig lørdagsmorgen. OL står på i bakgrunnen, rykende fersk kaffe lukter nydelig i kjøkkenet og vi koser oss med å bake knekkebrød. Det er kun mamma og meg som er våkne, resten av huset sover! Jeg var tidlig oppe for å gå meg en frisk morgentur, men når jeg kom inn på det koselige kjøkkenet og så hvor hyggelig det var her så droppet jeg lett den turen. Dette er min siste lørdag i Kr.sand før jeg flytter, og da synes jeg det er mye hyggeligere å kose meg ine med baking og morgenstund med familien tilfordel for trening.

Jeg tenkte jeg skulle vise dere en av mine faste morgenrutiner! For en stund siden fortalte jeg dere om AFAalgen (les mer om den her) og siden det har jeg tatt denne superdrinken hver morgen, sammen med omega3 kapsler. Jeg vet ikke om det er denne algen som er super, eller om det bare er det at jeg virkelig tror på at den er super, som gjør at det funker. Det viktigste er at det faktisk funker! Jeg føler ikke et hinsides energiboost, men jeg kjenner en jevn god energi gjennom hele dagen, og det er helt nytt for meg! Jeg har vært en av dem som blir trøtt og sliten utover ettermiddagen og kvelden. Det å skulle ta seg en treningsøkt på ettermiddagen eller kvelden var helt uaktuelt. Nå derimot er energinivået mitt et helt annet, som sagt ikke helt vilt, men bare stabilt og jevnt. Jeg kan helt fint ta meg en kveldsøkt på gymmet uten problemer. Dette produktet har gjort en stor forskjell for meg, og jeg fryder meg over å ha energi til å legge øktene mine litt senere på dagen. Det er da de fleste av mine venner trener, og jeg kan enedelig benytte meg av treningspartner og litt mer sosialt på trening. Er du skeptisk? Vel, test den ut før du uttaler deg, og gi den et par uker før du bestemmer deg for hva du synes. Man kan ikke ha en mening om noe man ikke har testet:)

I dag er den store pakkedagen, og hele min lørdag vil bli satt av til å putte hele livet mitt i esker. I morgen tidlig kjører bilen med meg og hele mitt flyttelass inn til hovedstaden, og endelig skal jeg bli Oslojente igjen:)

Nå er det familiefrokost, OL og hjemmelagde knekkebrød! Ha en deilig lørdag, og nyt helgen:)

Smiiiil M

8 kommentarer
    1. Hvordan smaker den da? Den ser jo ikke akkurat spesielt… god ut 😛
      Knekkebrødene der i mot, så fantastiske ut!
      Ha en fin dag <3

    2. Kanskje jeg skal prøve ut den! Jeg har alltid morgentrening da energinivået synker ENORMT etter klokken 6 om kvelden :S Har derfor måtte droppe mange økter om jeg ikke har komt meg på trening før middag :/ Takk for tipset! Hvor lenge varer en sånn krukke?

    3. Så koselig!! 😀
      Slike knekkebrød er bare helt himmelsk! Husker vi pleide å bake dem før, men har ikke blitt på en stund nå.
      Kanskje det skal prøvest igjen? 🙂
      Ha en koselig dag Maren! nyt den med familien! 😀

    4. Syns du har et sunt forhold til ting!!! Liker at du spiser godis, dropper morgenturer til fordel for familie, og trener hardt og spiser kyllingsalat andre ganger. Du er et godt forbilde:) Sånne trenger vi 🙂 Kjekt å lese bloggen din 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg