Bryst og skuldre!

Dagens styrkeøkt ble sammen med spreke Julie på Trimmeriet! Vi kjørte en god økt på skuldre og bryst. Energien min var ikke på topp før vi skulle kjøre i gang, men det er utrolig hva inspirerende treningsglade jenter kan gjøre med både humør og energi. I dag var både Julie og May med på å booste min energi, og vi fikk alle en solid økt. Vi var så og si alene på treningsenteret, og kunne kjøre musikken opp og dominere hele stedet. Fantastisk!

Dagens øvelser:

  • Skulderpress
  • Sidehev
  • Militærpress
  • Brystpress med hantler
  • Brystpress i kabel
  • Flies

Etter trening ventet en diger kyllingsalat med en haug av digge ingredienser på meg hjemme i hagen. Vi koste oss med lunsj i sola sammen med hele familien:) Jeg har blitt totalt hekta på Solo Super, og har byttet ut min avhengighet for pepsi max med Solo super. Gleden var stor da jeg så at kjøleskapet var fyllt opp av solo super. Hverdagslykke!

Nå venter et par timer med jobb i form av kostholdsprogrammer til nye kunder, og litt blogging før fredagskvelden skal nytes med ferske reker, vin og mer familiekos!

Hva er deres planer for helgen?

Maren

8 kommentarer
    1. Solo super er rett og slett bare supert altså. Sommer på flaske, rett og slett! 😀
      Kjenner til å ha venninner som girer en opp på trening. Kjekt med litt ekstra boost!
      Fin fredag videre til deg!

    2. Har du planer, eller vurdert å stille i noen form for fitness?
      Vil du anbefale å ta personlig trener studie i Oslo, eller ville du valgt eks Bali eller Florida om du kunne valgt på nytt?
      Har du noen erfaringer med Frenzy fat loss?
      (kan du snart ha spørsmålsrunde?)
      Du er kjempe inspirerende og motiverer virkelig 🙂

    3. Så flink du er! 😀
      Hehe, måtte le litt når jeg leste det med Solo Superen…for jeg har gjort akkurat det samme; Før var jeg avhengig av pepsi max, men nå er det Solo Super 😛

    4. Lisa: Nei jeg skal ikke stille i fitness:)
      Jeg anbefaler så absolutt personlig trener utdannelse hos AFPT (akademiet for personlig trening) Jeg angrer ikke et sekund på at jeg valgte dem, og det er i mine øyne den beste og mest kvalitetssikre PTutdannelsen du kan finne!
      Nei desverre, det er et produkt jeg ikke bruker.
      Spørsmålsrunde kan jeg absolutt få til hvis det er noe dere er interresert i:)

      Tusen takk for det:) Koselig å høre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg