No sleep!!

I natt har vært av den typen som aldri tar slutt! Jeg la meg ved midnatt, og våknet en halvtime senere, og sovnet ikke igjen! Frustrasjonen var rimelig intens da jeg så på klokken, og 05.15 lyste på displayet. 05.15, er det mulig!!! Før klokken ble så mye hadde jeg forsøkt alle triks i boken for å få sove, men ingenting fungerte. Jeg sovnet nok rundt halv seks – seks tiden, og sitter her nå med tidenes poser under øynene. Magen skrek etter frokost allerede kl 08, etter kun 3 timer søvn, og jeg måtte stå opp for en god porsjon frokost! To porsjoner faktisk, en med cottage cheese, skyr og jordbær, og en med cottage cheese, skyr, lune bringebær og blåbær! Nå sitter jeg her, god og mett, med en diger kaffekopp i hånden og koselig morgenprogram på tv. Ute er det fint sommervær, og jeg fant ut at jeg kan ikke sove bort denne tilsynlatende fine sommerdagen, etter alle de dagene vi har hatt med regn! Så nå tar jeg meg en ekstra kaffekopp, og gjør det beste ut av det!


I dag er det trening med Julie på Trimmeriet, og lunsj med en god veninne i sentrum. Jeg har fremdeles ikke kost meg med sjømat nede på brygga i sommer, og det er jo katastrofe. Så i dag som solen skinner, tror jeg det må bli et herlig skalldyrmåltid på meg! Ettermiddagen blir jobb, jobb, jobb – mailen min er overfylt og flere kunder venter på kostprogrammer. Jeg ser frem til å lage meg en stor kaffelatte, krype opp i sofaen og jobbe i noen timer. Jeg elsker hjemmekontor!

Nå skal jeg ta meg selv i nakken og forsøke å kvikkne til litt her. Oppdatering på dagens treningsøkt kommer senere, kamera blir med, og jeg skal forsøke å få til bilder og kanskje en liten film fra dagens ryggtrening!

Maren

10 kommentarer
    1. Jeg kjenner den følelsen av å være skrubbsulten om morgenen! Av og til er det så ille at jeg nesten ikke orker tanken på å smøre på noen knekkebrød en gang! He he. Jeg har en enorm appetitt 😉

    2. Jeg lurer veldig på en ting, som jeg håper du kan svare på. Ser jo at du ikke spiser så mye karbohydrater i form og brød, pasta osv. Jeg løper veldig mye, men trener også mye styrke. Føler selv at jeg trenger karbohydrater for å holde energien oppe, men jeg vil gjerne få frem musklene og få ned fettprosenten, og da føler jeg at jeg må kutte ut disse karbohydratene. Spiser alltid grove karbohydrater, aldri hvitt brød/pasta/ris. Er det riktig, eller kan jeg fint spise brød/havregrynsgrøt til frokost, og eventuelt pasta/ris osv til middag? 🙂

    3. Bær er noe av det beste som finnes tror jeg 😀 Kan spise STORE mengder av allslags bær 😀
      Håper dagen din er fantastisk 😀

    4. Hei 🙂 Den frokosten så deilig ut! Hvilken skyr bruker du i den? Håper du fikk masse ut av dagen sjølv om søvnen i natt ikke var på topp!

    5. Birgitte: Du bør absolutt ha karbohydrater i kostholdet ditt dersom du trener. Det er viktig for å få fremgang. Du vil fint kunne bygge muskler, bli mer markert og få ned fett% med kab i kostholdet ditt, det er faktisk en forutsetning for at du skal få det til 🙂 Så spis karben din du, og gi full gass på trening 😉 Lykke til. smil M

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg