Skuldre, sushi og jentekveld!

Gårsdagens hviledag resulterte i mye overskuddsenergi i dag! Jeg bestemte meg derfor for å kjøre en styrkeøkt i ettermiddag, jeg sendte sms rundt for å høre om noen ville kjøre en økt med meg. Jeg trener helst alene, men noen ganger kan det være både sosialt og motiverende å ha med seg en treningspartner. Ingen meldte seg til å bli med, og jeg var like ved å gi opp hele treningen. Så fikk jeg vite at noen fra den fine gjengen ute på Trimmeriet (her jeg kjørte bentreningen på fredag) var på trening og at det var bare å hive seg med! Det gjorde jeg, og gjett om jeg er glad for det!! Jeg har aldri hatt en slik økt på skuldre noen gang! Det er så motiverende å trene sammen med dedikerte mennesker som har et lass av erfaring og kunnskap. Jeg lærte faktisk en god del på trening i dag, og fikk kjørt skuldrene til total utmattelse. I morgen er det tid for en ny økt med Julie og da er det ryggen som skal få gjennomgå!


Etter treningen dro jeg for å møte skjønne Kristina for en skikkelig jentekveld. På med joggebuksa, masse sushi på bordet og skravla gikk i ett! Skjønne Milo spratt rundt og underhold hele kvelden. Verdens skjønneste lille rampegutt!



Det er tydelig at treningen tok på i dag, for det første jeg måtte gjøre når jeg kom inn døra hjemme etter sushidaten var å lage meg kveldsmat, som bestod av en stor  porsjon cottage cheese, skyr oppkuttede jordbær, eple, pære og hakkede mandler. Uten mat og drikke, duger helten ikke! Nå er det straks senga, og jeg kjenner at det skal bli utrolig deilig!

Hvordan har dagen din vært??

Smiil M

4 kommentarer
    1. Så deilig å ha noen du kan trene gode økter med:)det er noe jeg savner selv.Dele dagens øvelser?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg