Lørdagskos

Denne lørdagen startet jeg med en deilig morgentur rundt idylliske Odderøya, jeg holdt et i rolig bedagelig tempo, og hadde fin musikk på ørene. Når jeg kom meg ut ytterst ved sjøen måtte jeg ta musikken helt av og bare nyte! Havgapet lå åpent foran meg, solen skinnte og sjøen lå blikkstille. For et syn! Jeg klarte desverre ikke få et bilde som ilustrerte dette med min usle lille Iphone.

Etter turen dro jeg på lunsj med min nydelige kusine i hennes leilighet ved sjøen. Vi koste oss med sushi, og jordbær med vaniljekesam til dessert. På slike fine sommerdager er den leiligheten helt fantastisk. Se på den utsikten!


Nå har jeg akkurat vært innom butikken og hamstret lørdagskosen. Båtis, sjokolade og nøttemix. Jeg tar meg treningsfri i dag, og lader batteriene til en ny uke. Min siste uke i Kristiansand før jeg flytter tilbake til Oslo! 

I kveld blir det grillings og kos til langt på kveld. Endelig har sommeren meldt sin annkomst her på sørlandet, så det er bare å nyte mens man kan. Håper dere får en herlig lørdagskveld fine dere 🙂

Smiiil M

8 kommentarer

Siste innlegg