Vil ikke, orker ikke, klarer ikke!

Jepp det er den dagen i dag! Solen stråler, og det er nesten 20 grader ute. Jeg har fri og i grunn så burde vel alt være supert! Etter en natt så og si uten søvn sitter jeg helt tafatt i sofaen. jeg prøvde meg på en morgentur, men måtte avbryte etter kort tid, jeg orket rett og slett ikke. Jeg har spist en diger næringsrik frokost, men den gav meg ingenting overskudd. Det er helt utrolig hva lite søvn gjør med kroppen, og humøret. Jeg skal straks ned til sentrum å møte to skjønne veninner, så det er bare å forsøke å ta seg sammen, og endre fokus med en gang! En ting er hvertfall helt sikkert, i kveld skal denne jenta tidlig i seng!!

Jeg fikk tilsendt noen av bildene fra shapeUp-shooten her om dagen. Jeg smiler når jeg tenker på den photoshooten. Det var en helt herlig dag, med en utrolig dyktig fotograf, og utrolig god stemning. Jeg storkoste meg:)

Planene for kvelden er hjemmelaget pizza, og The O.C maraton. Jeg skal prøve ut en ny oppskrift på pizzabunnen, og deler selvfølgelig hvis den blir vellykket:) Nå må jeg hoppe i klærne, og komme meg avgårde! Nyt fredagen kjære lesere:)

Maren

16 kommentarer

Siste innlegg