God morgen:)

Det er så koselig å lese gjennom kommentarfeltet og mailen min for tiden, tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger på at jeg kommer tilbake til Oslo. Dere får meg til å smile:) Dagen i går var deilig, en ordentlig sommerdag. Jeg startet dagen med en 45minutters rolig jogg i skogen, med rolig musikk (til en forandring) og lave skuldre. Restitusjonsjogg, deilig for kropp og hode. Det er så godt å tuslejogge på den måten i deilig solskinn langt inne i skogen, la tankene fly og bare nyte! Jeg følger godt med på pulsen på slike turer, og lar den ikke gå over maks 130. Det medfører at jeg må gå i noen av motbakkene!

Etterpå ble det deilig lunsj i hagen, det er så magisk, og så etterlengtet med slike soldager hvor man kan nyte et deilig måltid utendørs! Jeg var nede i sentrum en tur og fikk plukket med meg masse deilige ting fra bodene på torget. Jeg kjøpte med meg friske jordbær, bringebær, blåbær og blomster! Jeg var også innom en kiosk, og hamstret med meg alt jeg fant av interresant lesestoff. Det er litt luksus å bruke så mye penger på magasiner, men av og til må det være lov.

Jeg har også vært hos frisøren, og det var virkelig en utrolig positiv opplevelse! Det er alltid skummelt å bytte frisør, og jeg skal inrømme at jeg var rimelig skeptisk. Det skulle vise seg at det hadde jeg ingen grunn til. Skjønne Tone på Salongxtend er en av de dyktigste frisørene jeg har vært borte i, hun var så utrolig nøye og flink! Jeg følte at jeg var i de tryggeste hender. Skravla gikk i ett, og jeg storkoste meg. Enda hyggeligere ble det når denne søte jenta tittet innom, og slo av en prat i frisørstolen. Hvis du trenger frisør i Kr.sand så anbefaler jeg virkelig å ta kontakt med Tone HER. Her ser dere resultatet av mitt frisørbesøk. Kortere, og mørkere 😉


I har det striregnet siden jeg stod opp, og jeg har ikke gjort noe annet fornuftig enn å sitte i sofaen, lese nyheter, og spist en stor god frokost! Nå skal jeg straks komme meg avgårde på jobb, PTkundene venter:)  Min egen trening må nok vente til ettermiddagen, en liten økt på skuldre og bryst står på planen!

Nyt torsdagen kjære lesere – snart helg!!

Smiiil M

9 kommentarer
    1. Du ble fin på håret! Herlig å hamstre inn magasiner, det er noe jeg glemmer å gjøre. Kanskje jeg også må gjøre det. Her er det nemlig grått og 9 grader ute :c

    2. Så fin du ble på håret Maren 🙂 Og deilig med både joggetur og bær !
      Jeg kjenner det ennå godt i kroppen etter treningen på tirsdag. Den var knall 🙂
      Kos deg på jobb og med treningen !

    3. Flytter til Kristiansand til høsten.. Eeeelsker å løpe! Hva er dine hotteste tips i forhold til fine løpeområder? 🙂

    4. Det er godt å skjemme bort seg selv av og til 🙂 Det er ikke ofte jeg heller kjøper meg blader, men det føles liksom litt ekstraordinært når jeg gjør det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg