Frokosthygge og en rolig start på dagen!

I dag ble morgentur og planlagt morgenøkt avlyst til fordel for sofakos, og fokosthygge med min skjønne mamma. Hun har gått ut i ferie og har derfor tid til slike koselige morgener! Det er vitkig å ta seg tid til familien sin, og jeg synes slike stunder er utrolig koselig! Jeg liker så godt å spise frokost sammen med andre. Hvorfor gjør man ikke det oftere? Inviterer noen over på frokost. Man skal alltid møtes på lunsj eller middag. I sommer skal jeg invitere på frokost oftere, det er jo så hyggelig:)

Kroppen min har endelig fått med seg at det er sommerferie, og jeg våkner ikke lenger av meg selv kl 06.00! I natt har jeg sovet i nesten ti timer, og det føles magisk! Dagen i dag har faktisk fått en egen to-do liste da det er mye som skal handles, fikses og ordnes. Jeg er en skikkelig liste-person og liker å ha lister på alt jeg skal huske. Notater på Iphonen inneholder et hav av lister over alt mulig. Alt fra handleliste, til treningsplaner. Nå har det heldigvis blitt litt mer ordnings på treningsplanen min. Jeg har nemlig skaffet meg denne geniale Treningsdagboken fra Getinspired. Den er ikke bare utrolig lekker å se på, den er også meget praktisk og super lagt opp, slik at du på en oversiktelig og fin måte kan planlegge øktene dine. En ting at du kan planlegge, men det er også egne felt hvor du kan skrive hva du faktisk fikk gjennomført og hvordan økten føltes Det er en super måte å følge me dpå egen utvikling. Hvis det går trått en periode,og ingenting skjer. så kan du gå tilbake i dagboken å se hva du har utsatt kroppen din for den siste tiden. Kanskje har du trent for hardt over lengre tid? Kanskje er det på tide med en hviledag?


Jeg har brukt min dagbok i over to uker nå, og jeg leser ut i fra notatene mine at det er helt i orden å ta seg treningsfri i dag! For meg har denne dagboken vært det som manglet for å optimalisere treningen min, og jeg er super fornøyd med den. Les mer om boken og bestill den HER!!

Nå må jeg få stumpen opp av sofaen her og komme meg i gang med listen min! Jeg ønsker dere en herlig mandag!!

Smiiil Maren

Sponset produkt

11 kommentarer
    1. Treningsdagbok er et must, spør du mg. Den har svaret på alt:) Eg bruker Olympitoppen sin elektroniske, genial til mitt forbruk 🙂 Ønsker deg ein fin dag 🙂

    2. Jeg bestilte denne torsdag. gleder meg til å ta den i bruk 🙂
      Du har en bra og motiverende blogg!! 🙂
      Kan du gi en detaljert kostplan for hvordan du legger opp måltidene dine hver dag? 🙂

    3. Hei! Jeg har lest bloggen din en liten stund, men aldri kommentert, men jeg må bare si at jeg elsker å lese det du skriver! Du får meg rett og slett i godt humør, og jeg elsker at du har så mye matglede, ikke bare skriver om alt du ikke spiser, eller at du kun spiser gullerøtter.. Og at du fokuserer på å nyte livet, og at det er viktig å ha treningsfrie dager og ta vare på kroppen sin. Du har så mye treningsglede, og du inspirerer meg!
      Jeg lurer på om du kunne tenke deg å skrive innlegg om skadeforebygging… Jeg elsker å jogge, men har opplevd i det siste en del smerte i den ene foten, og i akillesen. Kanskje du kunne skrevet litt om øvelser for å forhindre akillessmerter, evnt. hva man kan gjøre når man har vondt for å få det bedre/unngå at det kommer tilbake/få det bort? Strekkeøvelser, om det er noe med måten jeg løper på osv.
      Jeg gleder meg alltid til å lese bloggen din 🙂 Tusen takk! Hilsen Karen

    4. Det så ut som en deilig morgen 😀 Og en god idé og invitere folk på frokost ! Frokost sammen med andre smaker mye bedre 😀

    5. Den treningsdagboken har jeg, og digger den!! Jeg er veldig glad i styrketrening og synes de øktplansidene i boken er toppers. Endelig en egen dagbok for trening :))

    6. Så koselig med frokost med mamma 🙂
      Jeg lurer på en ting – har du ferie i hele sommer eller hvordan fungerer det? Virker så deilig å ha det så fleksibelt i hverdagen at man kan reise til rivieraen, oslo, nyte sene frokoster, osv 🙂

    7. Selv skriver jeg i en egen bok, men mest for å se fremgang.
      Koselig å ha frokostbesøk da! Og godt at du greier å slappe helt av. Kunne godt tenkt meg så mye søvn, men det går dessverre ikke :/ Våkner til samma tid uansett, sånn ca.

    8. Lene: Jeg har hatt 1 uke ferie utenands, og nå har jeg litt fri og jobber litt. Mange av mine kunder har ferie, men det er fremdeles noen som trener og står på gjennom ferien:) Så jeg nyter litt roligere dager, og koser meg med det:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg