Avbrutt treningsøkt og null energi!!!

I dag gjorde jeg noe jeg så og si aldri gjør – jeg gav opp! Jeg avbrøt treningen min og gikk hjem!! Kroppen føltes som en blysekk, alt var tungt, alt var vondt og jeg følte null energi! Det er ren idioti å presse kroppen sin på slike dager. Det er synd fordi i dag er min fri-fredag, og jeg skulle kose meg med en tung styrkeøkt på rygg, og lunsj med en god veninne, litt shopping og bare kose meg. Det VAR planen, den nye planen er ingen trening, ingen lunsjdate og ingen shopping. Jeg ligger rett ut under dyna og har akkurat spist tidenes oppkarbingsmåltid som det så fint (og blodharry) heter i treningsmiljøet. Det betyr egentlig bare at man fyller godt opp med masse mat, og da gjerne mye karbohydrater. Jeg har leid fire filmer, og handlet inn til deilig taco i kveld. Jeg har også planer om å lage en diger fruktsalat med krem til, og bake muffins. Hørte noen noen si kosefredag?


For noen dager sidne kom min besteveninne Camilla hjem fra New York, og tror dere ikke hun hadde med reisegave til meg? Tenk så heldig jeg er som har så fantastiske venner *smiler* Camilla er virkelig verdens beste og jeg kan ikke få takket deg nok kjære!! Se hva hun hadde med til meg. Nye superfreshe Nike free og en søt Nike topp i samme farge. Desverre så var ikke nytt treningstøy heller nok til å gi meg energi på rening i dag, men jeg gleder meg veldig til å kjøre på med en hard ryggøkt til uken i denne toppen. Den er ekstra smak bak mellom skulderbladene, noe som gjør den perfekt til akkuratt ryggtrening!

Nå skal jeg krølle meg sammen under dynen og ta godt vare på denne kroppen! Det nytter ikke å tenke at man så gjerne skulle hatt en treningøkt, eller ha dårlig samvittighet fordi man ikke får trent. For hva godt gjør vel det? Så jeg velger å nyte en fridag med velvære, dynekos, ekstra mye digg mat og film. Det er jo faktisk litt luksus å se film i senga midt på dagen:)

Håper alt står bra til med dere, og at dere har litt mer energi på lager enn denne slappfisken her!

Maren

11 kommentarer
    1. Herligt være-syk-humør du har:) ble nesten misunnelig! Kos deg under dyna og med filmene! Dårlig samvittighet er det ingen vits i å ha når man gjør det riktige for kroppen sin:)

    2. Du klarer faktisk å være litt positiv selv om du ikke er i form. Du er magisk Maren:) Jeg digger deg:) Ta en velfortjent hviledag du. Så må jeg bare si: Fy for en rå fin rygg du har!

    3. Her er det på samme nivå med både trening og lysten til å spise sunt. Jeg driver og manner meg opp til å vaske badet nå. For jeg har lovet meg selv at bare jeg gjennomfører det skal jeg la meg selv få dra på butikken og kjøpe meg bakervarer og godteri! Men først må jeg altså vaske badet…..

    4. Viktig å lytte til kroppen 😀 Må si jeg er misunnelig på alt det fine treningstøyet du har + alle skoene dine !
      Jeg hadde nettopp en knall styrkeøkt ! Føles digg 😀

    5. Uffa, det hørtes ikke bra ut, og er enig at du tok rett avgjørelse og gikk hjem, slappet av og karbet litt :o)Bra for kropp og sinn, i morgen skal du se at du sikkert våkner med litt mer “trykk” i kroppen og tredemølla og vektene frister :o)Jeg har også sånne dager iblandt…. da er det godt å legge hodet på puta :o)
      Flinka :o)
      Klem fra Mariann :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg