Morgentur i Frognerparken

Dagens morgentur ble 50 minutters powerwalk i vakre frognerparken! Jeg elsker virkelig den parken, og har funnet min perfekte løype som tar akkurat 50 minutter hvis man går i litt tempo! I dag gikk jeg i sol og fint vær, og det er jeg glad for. Nå er nemlig himmelen rimelig mørk, og jeg blir ikke overrasket hvis det snart øser ned! Hva skjer med sommerværet her i landet? Det er rene underholdningen å gå tur i parken for tiden, det kryr av turister med kamera på magen. De knipser bilder av absolutt alt de kommer over, og er overentusiastiske over alle skulpturene i parken.

Nå er min favoritt frokost inntatt, og den vet de fleste hva består av nå. 1 boks cottage cheese, 1 skyr, eplebiter, bringebær, mandler og et lass av kanel. Mmmm:) Det blir en kjapp oppdatering nå, jeg er på full fart videre ut døren, mye å fikse i dag!! Forteller dere mer senere:)  Ha en super dag!!

Maren

6 kommentarer
    1. Hei! Jeg lurer litt på intervallene du løper. Vil ikke 30sekunders drag være av for kort varighet til å få effekt av dem? Lurer også på hvilken hastighet du er oppe i når du løper på mølla? 🙂

    2. I dag fikk jeg endelig testet ut en Marenrett! Cottage Cheese, skyr, jordbær og pære, var jo heelt fantastisk :)) hehe. Samtidig som jeg så på deg i Shape up!:)

    3. Ville bare si at jeg sitter i sofaen og koser meg med siste nr av Shape Up 🙂 Innimellom blogglesingen i allefall:) Flott bildeserie, og perfekt holdning på alle øvelsene, en fryd for øyet;)

    4. Super blogg av noen som spiser nok mat og liker “vanlig” mat innimellom:P Og som liker dadler !! 1 spørsmål: jeg er avhengig av dadler og kan spise annenhver dag om jeg tillater meg. Jeg har over lengre perioder spist flere dager i uken og store mengder og ikke merket noen som helst forskjell, men har selvfølgelig lest at man ikke skal overspise av frukt med masse fruktsukker og fiber.. Hva er ditt synspunkt. Jeg har ihvertfall ikke merket problemet men tørr ikke helt slippe meg fri igjen 😛 2 spørsmål: trener du nesten hver dag? jeg har hatt bare 1 dag fri i uken over lengre tid fordi det blir litt avhengighetsdannende, men føler at musklene liksom ikke rekker å komme seg helt, og er sliten i muskulaturen (spesielt beina) nesten hver dag… Danser 4 dager i uken utenom sommer og da går det som regel veldig bra fordi det ikke er mye annet enn utholdende styrke. Men mener du det er sunt å trene så mye?
      Sorry mas men interresant når andre med sunt syn på ting kan litt mer om trening og kosthold 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg