Biffmix og sirkeltrening

Middagen i går ble en fest!! Strimlet biff med stekte grønnsaker, og frisk salat! Først stekte vi biffen med masse deilig krydder, så kuttet vi opp brokkoli, gulerøtter, soltørkede tomater, friske tomater, løk, og hvitløk og lot det surre i stekepannen sammen med kjøttet! Så kuttet vi opp masse frisk salat og la det i bunnen av en dyp tallerken, så helte vi over biffmixen, tilsatte fetaost og urtekrydder. Et fantastisk smakfullt og ikke minst næringsrikt måltid. Så det ikke fristende ut? Det beste er at dette tok kun ti minutter å lage!! Det tar faktisk lenger tid å steke en pizza gradiosa! Så at det tar lang tid å lage sunn mat er ingen unnskyldning!

Dagens treningsøkt ble sirkeltrening. Jeg satt opp en finfin sirkel med 6 ulike øvelser for hele kroppen! Effektivt, slitsomt og vondt, men det funker og følelsen etterpå er fantastisk god!! Jeg har aldri vært en av deg som har sagt at trening alltid er gøy, for det er det virkelig ikke. Det er vondt, det er tungt, og virkelig et ork noen ganger, spesielt når det regner ute og man egentlig bare vil bli under dyna! I dag brukte jeg den følelsen jeg VET kommer etter treningsøkten som motivasjon. Jeg fullførte sirkelen min og nå ligger jeg på sofaen med go’følelsen i hele kroppen!

Blid og fornøyd etter dagens trening! Noen dager er det slik at man blir fornøyd bare man kommer seg opp av sofaen og på trening, uavhengig av hvor god selve økten er! I dag er jeg strålende fornøyd med at jeg kom meg på trening og ikke bare ble liggende under dyna å høre på regnværet utenfor vinduet! Nå ser det faktisk ut til å lysne ute, og det er like før solen titter frem. Det kan jeg like.

Nyt mandagen, første dagen i en ny uke og det er kun du som bestemmer hvordan denne uken skal bli 😉

Maren

 

12 kommentarer
    1. Du er så fin! Solstråle 🙂 De har så fine garderober på friskhuset synes jeg! Hadde du ville fortalt litt om hvilke øvelser du hadde i sirkelen din? 🙂 Har blitt så glad i sirkel etter at du “introduserte” det for oss her på bloggen! GOD mandag til deg! Klem 🙂

    2. Ååå dette så kjempe godt ut! Må nok prøve å lage biffmix a la fitliving i nærmeste fremtid ja! 😉 Det er så mye god mat å velge mellom….får lyst til å prøve alt! 🙂

    3. Hei Maren!
      Jeg har et spørsmål jeg håper du kan hjelpe meg med! Jeg sliter nemlig å få i meg nok proteiner, og synes proteinkaffen din ser så utrolig fristende ut 🙂 Desverre tåler jeg ikke melkeprodukter, og dermed kan jeg ikke drikke mange av proteintilskuddene. Jeg har prøvd å søke, men synes det er utrolig vanskelig å finne! Har du et tips om et proteinpulver med sjokoladesmak, som ikke innholder melk???

    4. For en gladjente du er!!! Nydelig 🙂
      Jeg lurte egentlig på om du ville dele øvelsene dine med oss ? Hvis du trener ben , hva trener du. Hvis du trener overkropp, hva trener du osv… Storklem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg