Duracell-kaninen er tilbake!!

Jeg har funnet oppskriften på superenergi og fantastiske treningsøkter!! Spis et lass av proteinsjokolader, energibarer, frukt, nøtter og bær, masse næringsrik mat og sov i minimum 10 timer. Det var nemlig slik min lørdag så ut, et eneste stort matmaraton, før jeg stupte i seng før klokken var halv elleve, og sov i nesten 10 timer. Jeg våknet opp å følte meg uthvilt og full av energi, som en fullladet duracell-kanin! Jeg nærmest løp ned til treningsenteret, og fikk en styrkeøkt på ben som ikke ligner noe jeg har opplevd. Jeg hadde så mye krutt og power i beina. svetten silte og jeg økte på vektene i samtidlige øvelser. Tommel opp for spisedager!! Kroppen trenger et energiboost i et ellers strukturert kosthold. Nå sitter jeg i sofaen med et stort smil om munnen, og med deilig lunsj på tallerkenen. I dag ble det salat, avokado, gulerot, brokkoli, løk, sopp, sukkererter, paprika, tomat og kylling. Jeg toppet det hele med pesto, og urtedressing laget på mage kesam. Jeg krydret kyllingen min med chillikrydder, hvitløkskrydder, sydhavsgrillmix, cumin, salt og pepper. Den er utrolig smakfull, spicy og god!!

Dette målidet koste jeg meg med når jeg kom hjem! Men det er viktig å fylle på med noe like etter man har trent, før du kommer hjem å får laget deg noe ordentlig. Mitt etter-trening måltid i dag ble en pære og en supersmoothie. Supersmoothien har jeg kjøpt på Supernature og den inneholder blant annet banan, ingefær, kanel, pære, olje (essensielle fettsyrer), lechitin, spirulina og eplejuice. Perfekt påfyll etter en tung styrkeøkt!


Dette er bare en av supersmoothiene de selger på supernature, den heter Gym fuel og er virkelig min favoritt. De har også flere andre som er friskere i smaken, og som inneholder bær osv. Jeg anbefaler dere å ta en tur innom supernature hvis du bor i Oslo, eller besøke nettsiden HER. Jeg lager denne smoothen selv hjemme også, i en litt enklere utgave hvor noen av ingrediensene er tatt bort. Smoothien jeg lager hjemme inneholder: Spirulina, lechitin, purley greens, pære, ingefær, kanel, erte protein, banan og eplejuice. Test den ut da vel:) Nå skal jeg straks hoppe i dusjen, og dra ut å møte en veninne! I kveld blir det sofa, deilig søndagsmat og filmkos:) Perfekt søndag! Hva er dine planer for denne søndagen??

Smiiil M

 

12 kommentarer

Siste innlegg