Værsyk og lei!!

Hva er det med regn og grått vær som påvirker humøret vårt så enormt? Dagen i dag startet så bra med en frisk morgentur og koselig frokost! En fantastisk lunsj hadde jeg også, sammen med en av mine nærmese og herligste veninner. Så ble det gråere og mørkere ute, og himmelen åpnet seg. Energien min forsvant, sammen med alt av disiplin og viljestyre. Jeg droppet styrketreningen og plasserte stumpen godt i sofaen. Jeg ransaket denne fitnessleiligheten som det som fantes av godsaker, og det var faktisk ikke så rent lite! Et lass med frukt, en god porsjon nøtter, hele fem proteinsjokolader og energisjokolader, som egentlgi er ment til etter en beinhard styrkeøkt når kroppen skriker etter rask energi og absolutt ikke tilegnet når man sitter som en potetsekk i sofaen. Aiaiai!! Man skulle tro at denne loaden ville gi meg masse energi, men det gjorde det virkelig ikke. Jeg ble fakisk bare enda trøttere, og enda mer sliten!

Jeg hadde avtalt styrkeøkt med Marthe, og dro ned for å treffe henne. Vi forstod begge raskt at jeg ikke hadde noe som helst å gjøre på et treningstudio i dag, og jeg droppet derfor hele økten! Istede pushet jeg Marthe, og sørget for at hun fikk en god økt. Vi trenger da ikke begge lide for at jeg er værsyk og kvalm på sjokolade!

Nå er jeg hjemme igjen, på plass i sofaen, med film på tv, masse daddler på bordet (jeg er avhengig av daddler, veldig sært – jeg vet) og i joggebuksa! Her tenker jeg å bli resten av kvelden. Jeg skal ikke gjøre noe som helst, kun slappe av, hvile og ta vare på denne slitne, trøtte og værdeprimerte kroppen. Hvis noen har litt energi til overs, så er det bare å sende over.

Jeg håper dere herlige lesere har en litt mer energifylt og spruddlende lørdag! Vi blogges i morgen, etter en god natt søvn, da lover jeg å ha litt mer positivitet og energi på lur til dere:)

Maren

4 kommentarer
    1. Godt du også har noen slike dager iblant;) Hehe:)
      Dadler er bare sååå godt!!! Jeg elsker det! Fant en utenlandssjappe i oslo som selger de ganske billig:D Ikke så veldig gunstig at jeg bor like i nærheten, hehe;) Kan bli for mye av det gode til tider;)
      Ha en fin lørdagskveld, og kos deg maks! 🙂 Du er skjønn!

    2. God morgen – i dag skinner solen håper den gjør det hos deg også på søle måter, ha en fin søndag 🙂

    3. sånn har jeg det også av og til! Takk for at du deler slike dager med oss lesere. Ingen er på topp og har det fantastisk alltid! Bloggen din er så bra:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg