Rise and shine!

Goood morgen!!

Her i Villa de Fitness er det fullt liv, og det har det vært siden kl 06.00 i dag morges – på en lørdag!! Jeg har døpt leiligehten til Mette og Marthe om til Villa de Fitness, da livet og rutinene her i huset virkelig er preget av at her bor det to jenter som skal stille i fitness til høsten. Vi snakker matpakkelaging, morgencardio og disiplin på høyt nivå! Jeg blir fasinert av det hele, men kjenner samtidig at det er veldig deilig å ikke være på verken diett eller skulle prestere i noe konkurranse. Jeg kan ta del i det jeg har lyst til, og hiver meg gjerne med på en morgentur eller to. Jeg trives også utrolig godt med det sunne kostholdet. I dag morges var jentene ute av døren før kl var 07. Planen var at vi skulle gå sammen alle tre i dag, men jeg sov så godt at de ikke hadde hjertet til å vekke meg! Jeg har med årene blitt tidenes A-menneske, og våknet av meg selv like etter jentene hadde gått. Litt skuffet over at jeg hadde gått glipp av fellesturen knyttet jeg på meg joggeskoene og var selv ute av døren før kl var blitt 08.00.

Det er virkelig en hel spesiell følelse å gå tur så tidlig på morgenen på en lørdag, i regnævr – uten hund! Ja for hvis du har en hund så har du på en måte en grunn til å trave rundt der i regnværet. Jeg synes faktisk det var utrolig deilig å være ute i frisk luft så tidlig. Jeg lot musikken ligge igjen hjemme i dag, og gikk bare rundt å hørte på stillheten og alle de fine naturlige lydene man kan høre en lørdagsmorgen i en by som holder på å våkne til liv. I litt over en time gikk jeg rundt i frognerparken og området omkring. Vått, friskt og deilig! Vel hjemme lagde jeg en diger kaffekopp, og en stor porssjon med cottage cheese, skyr, pære, eple, bringebær, mandler og kanel. Alt blandet sammen i en stor bolle! Mmm:) Jentene var også kommet hjem, og sammen koste vi oss med kaffe, frokost og herlig musikk. Dette må vel kalles en perfekt start på dagen?

Denne lørdagen skal jeg virkelig nyte i hovedstaden. Lunsj med en god veninne, litt shopping og vinkos til kvelden. Lørdag er kosedagen over alle kosedager, og virkelig min favoritt dag!

Nyt lørdagen;)

Maren

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg