Bakedag og Oslotur!!

Denne regnværsdagen som i utgangspunktet så både mørk og tung ut, har faktisk blitt en utrolig koselig dag! Jeg har kost meg sammen med familien, vi trosset regnværet og grillet likevel! Er det sommer, så er det sommer. Min herlige pappa fikset saftige hamburgere på grillen, mens vi andre stod inne å så på! Hehe. Etter middag fant jeg ut at dette været inviterer jo til baking, og slik ble det! Jeg fant frem en ny oppskrfit på både lavkarbobrød og knekkebrød som jeg ikke har testet ut før. Hvis dette blir bra skal jeg selvfølgelig dele den med dere! Knekkebrødene er i ovenen nå, og er straks ferdige. Brødet står ferdig i formen, klar til steking! Det lukter magisk av nybakt i hele huset! Ingenting er som den lukten der, mmmmm!

I dag bestilte jeg flybilett til Oslo, savnet etter hovedataden og alle de nydelige menneskene der ble for stort! jeg måtte selvfølgelig høre med mine to hjerter Marthe og Mette, om de hadde lyst på besøk av meg – igjen. Heldigvis fikk jeg et strålende ja fra dem begge to og nå kan jeg nesten ikke vente til jeg er sammen med dem igjen! Mette vandrer rundt som en jernkvinne om dagen, formen på den jenta er helt sinnsyk allerede nå, og jeg tørr nesten ikke tenke på hvor rå hun kommer til å bli på scenen. Marthe er også snart i gang på diett, hun stiller i atletic fitness. Hun er i så enormt god form hele året at hun ikke trengte spesielt lang tid på diett, sprøtt og fantastisk. Jeg er imponert over prestasjonene til mine to superjenter! Jeg gleder meg til å følge dem hele veien.

Nå skal jeg pakke kofferten slik at alt er klart for morgendagen, så blir det deilig brødmat til kvelds. Finnes det noe bedre enn nybakt varmt brød med brunost? Thank god at jeg ikke er på diett!! Hihi 😉

Nyt tirsdagskvelden fine dere!!

Smiil M

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg