A night to remember

Kvelden i går var en sånn kveld man husker, og tenker tilbake på med et smil om munnen! Alle de fineste jentene samlet, masse deilig mat, vin, digg og fantastisk stemning. Jeg var fornuftig i går og kjørte bil tilfordel for vin og bytur! Det er jeg glad for i dag. Formen er fin og jeg har akkuratt hatt en liten treningsøkt med min bror! Topp start på dagen. Vi kjørte en god oppvarming på stepperen, før skuldre, bryst og armer fikk gjennomgå! Nå har jeg tilbragt de siste to timene i sengen med sex og singelliv. Noen må snart bryte seg inn her og ta fra meg den samlingen, jeg gjør jo ikke anner enn å ligge i sengen å se på tv! I dag er det lov siden det er søndag., og sommeren glimter med sitt fravær *sukk*



Finnes det noe bedre enn ræger, hvitvin og herlige sørlandspigår? For ikke å snakke om henning Olsen is, daimkuler, nonstop, sjokoladesaus og friske jordbær? og selvfølgelig Nina sine hjemmebagte, ubeskrivelig gode, cupcakes!! Mmmm, en herlig lørdagskveld:) Nå skal jeg kose meg med et par timer til med film i sengen, før familiemiddag og jentekveld hos skjønne Camilla venter:) En perfekt søndag i mine øyne.

Ønsker dere en herlig søndag

8 kommentarer
    1. Fine bilder:)
      Svarer du på mail, evt hjelper/kommer med tips og råd til kosthold og trening?:)
      Ha en strålende søndag!!

    2. Digger bloggen din 🙂 Veldig inspirerende å lese. Spesielt når det kommer til trening! Gleder meg til jeg finner tilbake til treningen og lysten igjen. Har hatt meg noen uker fri.. Men man må jo det også i blandt, right? 🙂
      Så forresten på tv tidligere i dag, og tror jeg så deg da… De viste klipp fra sikkert fjor årets Palmesus, så ut som at det var deg, og at du kooste deg 🙂
      Klem fra fast leser 🙂

    3. Hei 🙂
      Meget inspirerende blog du har og som jeg lige er begyndt at følge. Jeg træner selv og bliver mere og mere glad for styrketræning. Jeg begyndte i februar og det er SÅ fedt at begynde at se ens krop forme sig. Jeg er ret slank i forvejen og synes dog alligevel at det sværeste er at træne maven. Jeg kunne godt tænke mig at få den mere markeret, men jeg er i tvivl om hvordan. Kosten er ved at være ret god (proteiner og få kulhydrater), men hvilke øvelser jeg skal lave flere af synes jeg er svært at bedømme. Jeg laver nu kun alm maveøvelser til de lige og skrå mavemuskler. Jeg tænkte om det måske var noget du ville skrive lidt om og vise hvilke øvelser man kunne lave for at få en mere markeret mave?
      Mange hilsner
      Lika

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg