Kosedag innendørs!!

Regnet øser ned og jeg sitter inne å titter ut på uværet! Inne er det varmt og godt, God morgen Norge er på, koppen er fylt med nydelig kaffe og jeg har fri!! Jeg tror det er dette man kaller hverdagslykke! Jeg synes ikke det gjør noe at det regner, lyner og tordner ute, det er faktisk litt koselig. Jeg har verdens beste samvittighet til å nyte en skikkelig kosedag innendørs. På planen min i dag står det filmkos i senga, baking av både brød, og knekkebrød. Jeg har delt oppskriftene på både lavkarbobrødet og knekkebrødene flere ganger, men deler dem gjerne igjen hvis det er interesse for det??


Det har kommet en del reaksjoner på at jeg skrev i forrige innlegg at jeg reise på ferie med markerte mageruter, og kom hjem uten! Vel, se hva som poppet frem igjen etter trening i går! Så der ser dere kjære lesere, dra på ferie, spis masse god mat, drikk vin, nyt en is på brygga, kos deg med dessert og la ferie være ferie. Kroppen din forandrer seg ikke dramatisk på så kort tid selv om du unner deg selv litt godt!! Min reaksjon på en uke med treningsfri og økt matinntak var et enormt energioverskudd når jeg kom tilbake på trening! Så mitt tips, nyt ferien med den beste samvittighet og utnytt overskuddet på trening etterpå:) Treningen i går ble en enormt svett affære, så beklager litt ulekre bilder. Haha.

Nå skal jeg kose meg med resten av kaffen min før trening venter! I dag blir det rolig kardio på steppen. Overkroppen min er så støl etter gårsdagens styrkeøkt at det nytter ikke å prøve seg på noen vekter. Beina er slettes ikke noe bedre etter intervallene så beintreningen får vente en dag eller to. Sånn blir det når man tar seg en pause, for så å trene hardt. Resultat: Enormt stiv og støl. Jeg synes faktisk det er litt godt med stølhet, da kjenner jeg at jeg har brukt kroppen!! Herlig:)

Ha en herlig dag!!

Smiil M

10 kommentarer
    1. Maren: Du er nydelig, og FOR en inspirasjon! Jeg må innrømme én ting, og det er at jeg måtte ta bilde av magen din med min mobil, så jeg kan ha det som inspirasjonsbilde. Dette er målet for min trening OG spising 🙂 God helg skjønne deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg