Back on track!!

Dagen i går bare forsvant til tull og surr! Jeg var så trøtt, og sliten etter kun 3,5 timer søvn, og reisen hjem til Norge. Det resulterte i at jeg sovnet klokka 21.30 og våknet uthvilt etter nesten 10 timer søvn. Jeg spratt opp av senga, og koste meg med mine faste morgenrutiner. Proteinkaffe, min favoritt frokost og God morgen Norge. Jeg dro over på Spicheren og gjennomførte en knall hard intervalløkt på tredemøllen. Virkelig en av de beste øktene jeg har hatt på lenge. Det er tydelig at en uke med treningsfri, og kraftig kalorioverskudd har gjort susen på energinivået mitt. Beina gikk av seg selv og jeg spurtet som aldri før. DEILIG!!!

Nå skal jeg hoppe i dusjen, planlegge dagen økter for kundene mine, før jeg skal over på Spicheren å trene mine flotte kunder! Det er en hel uke siden jeg har sett dem , og jeg gleder meg virkelig dagens timer! Senere blir det sosialt med jentegjengen som jeg heller ikke har sett på alt for lenge. Solen skinner på sørlandet, og livet smiler 🙂

Jeg ønsker dere en fantastisk dag!!

Smiil M

12 kommentarer
    1. Utrolig inspirerende blogg!
      Har noen spørsmål:
      – Hvordan spiser du på ferie? Har du med deg mat og proteinpulver? og spiser du slik som du “vanligvis” spiser?
      – Hvilken smak foretrekker du av vanilje eller proteinpulver, og kan du legge ut oppskrift på proteinkaffen din?
      – hvor mange kardio økter og hvor mange styrke økter kjører du i uken?
      – kan du legge ut eksempler på kardio og intervall økter du kjører?
      – hvilket styrke program, splitt og sett kjører du?
      – bruker du kosttilskudd?
      og tilslutt, hvilke intervaller hadde du på treningsøkten i dag?

    2. Kristine: Det var faktisk utrolig deilig:) Ferie er fantastisk, men hverdagen er ikke så værst den heller:) Godt å være tilbake til rutiner med mat og trening! Ha en super helg vennen:)

    3. Lisa: 1. jeg har ikke med meg proteinpulver eller mat på ferie nei. Hvorfor i all verden skulle jeg det? Jeg spiser helt vanlig på ferie, og koser meg litt ekstra:)
      2. jeg bruker både sjokolade og vanilje, litt om hverandre. proteinkaffe: dobbel espresso, blandet med en mini proteinshake i et stort glass. lag shaken først så tilsetter du den i kaffen. så enkelt og så godt:)
      3. 3 kardio og 3 styrke ca. men det varierer veldig. noen uker har jeg 6 økter, andre uker har jeg 2-3 økter.
      4. for tidn er det mest 30 sek intervaller. spurt 30sek, pause 30 sek, x 10
      5. to splitt. overkropp / underkropp
      6. Omega 3 og D-vitamin + litt supermat (spirulina, chlorella, hvetegress)
      7. 30x30x10

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg