Last day in paradise…

God morgen solstråler!!

Jeg ligger langstrakt i en myk deilig seng, omgitt av lette hvite laken og ser på sola som stråler utenfor vinduet! Jeg har vært våken siden kl 07, men ligger bare her å kjenner på feriefølelsen. I dag er siste dagen her lede på Rivieraen, i morgen tidlig (les: i natt) er det tilbake til kalde Norge. Jeg har hatt en uke som ikke kan beskrives med ord, derfor jobber jeg med en stor bildekolasj til dere, som på best mulig måte beskriver oppholdet mitt her! Den er straks klar, og kommer nok ut på bloggen i morgen tenker jeg:) Her en liten sniktitt!

Nå skal jeg straks tusle ned på den lokale bakeren og kjøpe fersk brød til frokost. Så blir det en rolig og fin morgen med kaffe på verandaen. I dag står shopping i St.Tropez på planen, og jeg gleder meg virkelig! Jeg tror kroppen min har fått nok sol, og det er helt ok å tilbringe siste dag i butikker istede for på stranda. Jeg elsker de små nydelige butikkene i St.tropez, her kan man virkelig finne skatter! Det kryr av lekre bikinier, sko, maxikjoler, og solbriller i de sjarmerende butikkene i St.tropez.

Nå er det på tide å rulle ut av sengen, og utnytte den siste dagen i paradis til det fulle! Jeg håper dere har en herlig dag 🙂

Maren

6 kommentarer
    1. Ser ut som om du har og har hatt en utrolig bra ferie, ihvertfall ut ifra hva bildene sier!:-D Gleder meg mer og mer til min ferie når jeg ser disse fantastiske sommerbildene fra deg! God tur hjem:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg