Hvordan trene på ferie? FILM!

Dagene flyr fra meg her nede i paradis, selv om jeg stort sett ligger langflat på en solseng hele dagen, så går tiden så alt for fort! Det ble dårlig med oppdateringer i går, men i dag derimot har jeg filmen klar til dere! Hvordan trene på ferie, når du ikke har tilgang på noe særlig utstyr eller treningsenter. Her nede på Rivieraen har jeg ikke tilgang på noe treningsenter, og jeg har heller ikke noe annet utstyr enn det jeg finner rundt meg. Jeg måtte derfor være litt kreativ på treningsøkten min. Jeg lagde meg en sirkel av ulike effektive øvelser, som jeg kjørte uten pause mellom. På filmen viser jeg kun 6 repetisjoner, men jeg anbefaler dere å ta 10 repetisjoner på hver øvelse, uten pause mellom. Totalt fire runder, med 3 minutters hvile mellom hver runde. Jeg varmet opp med 20 minutters powerwalk før sirkelen. Det har kun blitt denne ene ordentlige treningsøkten her nede, og det kan faktisk se ut som jeg tar meg en ferie med helt treningsfri 🙂

 Dette er en genial og super effektiv måte å trene på når du er på ferie! Test det ut, og gi meg en tilbakemelding på hvordan det gikk med deg:)


Dagen i går og i dag har vært helt magisk! Jeg har ikke ord. I går var vi på en nydelig resturant som lå helt nede ved havet, vi spiste til bølgesus. Helt fantastisk! Gradestokken viste hele 25 grader kl 23 på kvelden, og vi kunne sitte i små sommerkjoler til langt på natt. Vi koste oss med duggfrisk rose’vin, hummer og biff! I dag har vi tilbragt hele dagen på stranda- Jeg har plasket rundt i middelhavet og kost meg noe helt enormt. Dette luksuslivet passer meg perfekt, og jeg nekter rett og slett å komme hjem!


Nå ble jeg akkurat servert et glass Champange her jeg sitter, jeg tar det som et hint om at det er på tide å legge vekk pc’en, og begynne kvelden!

Håper alt er bra hjemme kjære lesere:) Et tips: følg med på Instagram, her oppdaterer jeg flere ganger om dagen! Navn: merdvik (eller søk meg opp på Maren Erdvik)

Smiiiiil fra Rivieraen

18 kommentarer
    1. Jeg skjønner godt at du ikke vil hjem! Drømmer meg helt bort bare i bildene jeg.. og til turen jeg hadde til Fillipinene i fjor, da satt vi også på strandan og spiste.. Fantastisk at man har muligheten til å gjøre sånt – men man skulle fått gjort det så mye oftere! <3

    2. Det ser ut som om du har det helt fantastisk Maren!:-D Deilig med sol, varme og mye god mat og drikke;-) Kjempe fin film også med mange bra og effektive øvelser som krever lite annet enn deg selv! Nyt den siste tiden:-D

    3. Utrolig inspirerende blogg! Ser ut som en kjempe herlig ferie 🙂
      Har et par spørsmål:
      – Hvordan spiser du på ferie? Har du med deg mat og proteinpulver? og spiser du slik som du “vanligvis” spiser?
      – Hvilken smak foretrekker du av vanilje eller proteinpulver, og kan du legge ut oppskrift på proteinkaffen din?
      – hvor mange kardio økter og hvor mange styrke økter kjører du i uken?
      – kan du legge ut eksempler på kardio og intervall økter du kjører?
      – hvilket styrke program, splitt og sett kjører du?
      – bruker du kosttilskudd?
      kos deg mye videre på ferie!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg