Jeg har ankommet Paradis!!

Jeg har ankommet paradis!! Det gikk ca 3 minutter fra jeg ankom huset til jeg var på plass på solsenga! Jeg har med meg to bøker som jeg gleder meg til å lese! Den ene ble etter deres anbefaling, Drømmehjertet, og den andre ble en krim av Jørn Lier Horst – Vinterstengt heter den. Jeg har allerede startet på Vinterstengt, og jeg kjenner allerede at denne kommer til å bli utlest raskt! Jeg fikk et par deilige timer i bikinien, før soplen gikk ned og det var på tide å begynne på litt mat.

Nå har vi akkurat kost oss med em diger salat med masse godt, sopp/løk stuing, to ulike typer hvitløksbrød, grillet kyllingfileter og grillspyd. Fantastisk deilig! God drikke og snacks hører også med. Jeg koser meg så med slike varme sommerkvelder, hvor man kan sitte langt ut i de små timer kun i ført en lett sommerkjole.

I morgen skal jeg nyte en hel dag på stranden, og enedelig få mitt første bad i middelhavet for i år. Dere skal ikke se bort i fra at det blir en liten morgentur også, powerwalk ned å bade i havet kanskje:) For et fantastisk liv!!

Nå skal pc legges bort, og kvelden nytes!

Smiiil M

14 kommentarer
    1. Håper du koser deg gløgg, Maren!
      På søndag er det endelig tid for ferie for min del også, har du noen tips til noe sunt og godt jeg kan ta med meg i matpakken (i stedet for flymat)? Gjerne noen tips til alternativ trening som kan utføres på ferie også. Trenger litt inspo.
      Du er en stor motivasjonskilde for meg – du er så flott, sporty og sunn!

    2. Hanna: Yes det har jeg:) Jeg tok med meg en pose minigulerøtter, en pose sukkererter, tre epler, en pose usaltede nøtter og en pakke cherrytomater. Så kjøpe jeg 3 skyr på flyplassen som jeg hadde med. Det holdt til hele reisen. Perfekt 🙂 Ift trening har jeg laget en film av hvordan jeg trener på ferie, skal få den ut på bloggen så fort som mulig 🙂 M

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg