Jeg er heldig!!

Endelig fant denne slitne kroppen sofaen, etter en 13 timer lang arbeidsdag! Halveis i dagens studiovakt føltes det som en umulighet  å fullføre dagen, jeg var så ufattelig sliten, trøtt, sulten og rett og slett litt sur! Jeg som aldri er morgengretten eller spesielt negativ, kunne ikke finne et eneste lystpunkt med denne mandagen. Så kom PTkundene mine – som perler på en snor!! Jeg har hatt fem kunder rett etterhverandre i dag, og sammen har de løftet denne mandagen fra grå og tung til lys og herlig!! For en fantastisk energi, jeg føler meg heldig som får trene disse superdamene! Jeg som PT skal motivere mine kunder og pushe dem til å bli den beste versjonen av seg selv, men i dag var det faktisk mine kunder som motiverte meg! Jeg sitter her å smiler når jeg tenker på det herlige humøret, de rå prestasjonene og den gode stemningen vi skapte i studio i dag. Jeg sier det igjen – jeg er heldig!!


Nå har jeg kost meg med tidenes største tacosalat. Her snakker vi 3/4 av et salathode, en hel pakke karbonadedeig, mais, avokado, agurk, løk, tomat, et lass av ost og kesam. sulten sa du? hehe. Jeg tar meg treningfri i dag, rett og slett fordi jeg ikke orket etter kun fire timer søvn og en så lang arbeidsdag. Så der ser dere, jeg har også dager hvor jeg rett og slett ikke orker! Planen for kvelden er pakking til magiske Saint-tropez, ta et langt varmt bad og filmkveld i senga. Thank god for tv på soverommet:)

I morgen har jeg testet Pukka sin Superfood i 14 dager, og vil da komme med min anmeldelse av produktene!! Gled dere til mange spennende nyheter, og flere små godsaker jeg har blitt helt avhengig av i mitt kosthold. Jeg anbefaler aldri produkter uten grundig testing først, og jeg vil aldri anbefale dere noe jeg ikke kan gå 100% god for. Det kan jeg garantere dere!!

Ha en herlig mandagskveld hjerter!!

Smiiil M

3 kommentarer
    1. Tacosalat her i gården idag og, var dødssulten etter en lang treningsøkt!
      Og det er viktig med søvn, frøken, kroppen trenger hvile 🙂 Tror det var lurt med treningsfri.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg