En magisk helg!!

Fire deilige dager i Oslo er over, og jeg er tilbake i Kristiansand. Jeg landet på Kjevik kl 16.00 og 16.06 suste jeg innover til sentrum. Effektiv sa du? Med kun håndbagasje, første man ut av flyet og med ventende bil på Kjevik gikk det unna i forykende fart. Jeg ringte sushisjappa på vei fra flyplassen og bestillte masse deilig mat, så svippet jeg innom filmsjappa å leide filmer, også innom Joker’n å kjøpte med meg masse deilig søndagssnacks. Nå er filmen på, sushien spist og snacksen på bordet. Jeg koser meg så!! Huset er tomt, og jeg nyter stillheten. Skikkelig kosekveld alene i dag, og det passer meg perfekt. joggebuksa er på, og jeg planlegger å bli på sofaen hele kvelden. Mmmmm

Oslo var magisk, rett og slett! Det er det eneste ordet som kan være i nærheten av å beskrive disse dagene. Marthe og Mette har vært verdens søteste vertinner, så gjestfrie, omsorgsfulle, morsomme og rause jenter skal du lete lenger etter. Vi har kost oss med masse god mat, mange lattermilde samtaler, filmkveld i go’sofaen, en god dose dårlig humor og ufattelig mange drøye histroier. Jeg ler enda ved tanken på alt det merkelige som kommer ut av munnen på skjønne Marthe. Jeg kunne virkelig bodd i et slikt jentekollektiv, med akkurat disse jentene. En uslåelig trio <3


Helgen har vært fylt med utallige cafebesøk, litt shopping, mange herlige kvelder, mange nydelige mennesker, et par gode treningsøkter og masse masse kos! Nå venter to arbeidsdager før jeg skal nyte en hel uke på den Franske Riviera. Jeg kan nesten ikke vente:) Nå skal jeg synke ned i sofaen med film, godis og pepsi max.

Håper dere har en like avslappet og deilig søndag som meg!

Smiil M

11 kommentarer
    1. Elsker innleggene dine, du sprer så mye god energi, uansett hva du skriver om! Fortsett å vær den nydelige, vakre energibomben du er!! Søndagshilsen fra Stavanger

    2. Hei!
      Jeg lurte på om du var interessert í å skrive et eget innlegg om hvordan du legger opp måltidene dine iforhold til proteiner, karbohydrater og fett – OG i forhold til treningsdager og fri dager?
      Hvis jeg har sett riktig, så har du valgt å la helgene slippe for godt og søtt. Er det liksom lørdag og søndag du skeier litt ut? Eller er det bare en av dagene i helgen?(fredag, lørdag eller søndag)
      Og hvis du koser deg litt ekstra på en tirsdag. Lar du evt lørdags/søndags snopet minke litt?
      Spennende med svar 😀

    3. K: Jeg får så mye spørsmål om dette, og det kan godt være jeg skuffer flere nå men jeg tenker ikke slik. jeg veier ikke maten min, jeg teller ikke kalorier, jeg spiser ikke et bestemt antall gram karb, fett, protein. Jeg spiser når jeg er sulten, spiser ren mat, proteinrikt, mye grønt og masse frukt, nøtter og bær. Jeg spiser akkurat det jeg har lyst på i helgene:) Hvis jeg har veldi søtsug i uken, så spiser jeg noe søtt da, og når lørdagen kommer så tenker ikke jeg noe over hva jeg spiste på tirsdagen. Jeg synes dere skal roe ned litt, slapp av og ikke vær så opphengt i gram og kalorier. Tenk fornuftig, spis ting som du tenker at kroppen din har godt av, drikk masse rent vann, sov nok, tren jevnt og kos deg med akkurat det du har lyst på i helger og ferier!! Smil M

    4. Utrolig deilig med alene tid. vi trenger det en gang i blant også!:-D Virker som om du har hatt en helt fantastisk helg i Oslo! Ønsker deg en strålende mandag;-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg