Lørdagslykke!!

Det ble en sen update på bloggen i dag! Dagen har gått i ett, og jeg har faktisk vært super effektiv. I dag har jeg rukket en kjapp treingsøkt, cafedate med en skjønn veninne, kjøpt ny tv (!!) ryddet en hel haug, kastet masse skrot , instalert ny tv, svart på insane mange mails, sendt ut masse nye kostholdprogrammer, og nå endelig er det fine bloggen sin tur til å få litt oppmerksomheter. Puh, for en dag det har vært! Innimellom slagene har jeg kost meg med deilig lørdagsfrokost, herlig lunsj med mine foreldre og lattermilde telefonsamtaler med skjønnisene mine i Oslo. Appropo Oslo, gjett hvem som har booket ny Oslo tur? jepp, that’s me! Jeg drar inn til Oslo allerede til onsdag og blir resten av uken, samt helgen. Jeg skal i et spennende møte, forhåpentligvis enda en photoshoot og masse masse sosialt med mine hjerter i hovedstaden. Jeg kan nesten ikke vente! Jeg bor selvfølgelig som alltid, i fantastiske Villa de M&M. Jeg gleder meg til fire dager sammen med favorittjentene mine Marthe og Mette.

I dag våknet jeg til to hentelapper på posten og en cd med alle bildene fra Shape-up photoshooten. Jeg kastet meg i bilen og hentet pakkene med det samme. Pakkene var fra fantastiske MAKESTYLE, og de inneholdt så mye gøy! Jeg gleder meg til å dele med dere. Jeg tror dette er noe dere virkelig virkelig kommer til å like. Jeg skal nemlig dele et par av mine små hemmeligheter med dere, et par av mine absolutte “must haves” i mitt kosthold, som jeg nå endelig har fått påfyll av i posten. Følg med i morgen 😉

Denne lørdagen har vært så bra, men det tar på å løpe som en strikk en hel dag! Kroppen er sliten, og hodet dunker. Jeg skulle så gjerne vært ute på vift i dag og danset ut i de små timer med jentene, men nå må jeg faktisk lytte til kroppen. Kroppen ber om en rolig kveld med romatiske komedier, sjokolade og is i senga! Så det er planene min i kveld. Etter jeg hadde kjøpt meg ny Tv i dag kjørte jeg innom videosjappa, og kjøpte hele 10 filmer. 8 av dem var romatiske komedier (!!) Så nå er kvelden reddet, jeg blir i sengen med filmmaraton, melkesjokolade, min favoritt is og peanøtter! Det er lørdag og min ultimate kosedag! Hva er dine planer ??

Nyt kvelden kjære lesere 🙂

Smiil M

10 kommentarer
    1. Sååå deilig, slike hjemmekvelder er så godt! Nyt kvelden. Den isen er virkelig en av mine favoritter også:)

    2. Det er så deilig og se at det er fler som har kosedag på lørdager og ikke er helt manisk på maten. Lørdagar er mm kosedag også, men det blev visst litt is på mig igår også;-) ha en fantastisk kveld og kos deg med den nye tv:n:-)

    3. Næmmen, Marthe jo ^^, hun gikk jeg på PT-kurs med!
      Hørtes ut som en bra helg. I går ble det festligheter og i dag blir det jobb og iForm-løpet med en kunde. Ha en fin søndag!

    4. Hørtes ut som en herlig dag! ekstra godt å avslutte dagen med film da:)
      gleder meg til å høre om pakkene du fikk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg