En svett start på dagen!!

Dagens kardio er unnagjort, og jeg sitter i resepsjonen på jobb og koser meg med en stor kopp kaffe og skjønne kolleger! Dagens første kunder er like rudt hjørnet, og jeg har nettopp laget ferdig planen for dagens økter! Min egen trening ble en blanding av intervaller og moderat kardio på tredemølle. Jeg startet med 10 minutter rask gange i motbakke, etterfulgt av ti drag av 30 sekunders intervaller, med 30 sekunders hvile mellom hvert drag, avsluttet med 15 minutter moderat kardio i form av rask gange i kraftig motbakke. En herlig svett start på dagen!

For et par dager siden fikk jeg tilsendt et par bilder fra photoshooten med Shape-Up! Bildene av øvelsene får jeg desverre ikke vise dere før Shape-up er i salg i juli, men her er et par bilder dere kan få se! Tommy Lande er med på bildene, han jobber som PT, og står bak alle øvelsene for denne shooten! Utrolig dyktig og hyggelig. Jeg anbefaler dere som liker å holde dere oppdatert på bildefronten å følge meg på Instagram (navn: Merdvik) Her laster jeg opp bilder flere ganger om dagen, både av mat jeg lager, og andre sporty saker!!

Jeg liker utrolig godt fargekombinasjonene på klærne! Den gule toppen var jeg så heldig å få med meg hjem etter shooten, og den har allerede blitt en favoritt i treningsgardroben min! Skoene og sportsbh i knall rødt er mine fra før, og det er stor fare for at den grå shortsen fra Nike også havner i min samlig av treningsklær veldig snart! Jeg elsker treningskkær og sko i freshe farger! Jeg fikk faktisk et par nye Nike free i går, i sort og rosa. Super freshe, viser dere senere!!

Nå er kunden min like rundt hjørnet, og jeg må komme meg inn å helsestudio! Vi blogges senere.

Smiiil M

12 kommentarer
    1. Så flink du er 😀
      Merker på kroppen at jeg trente styrke med deg i går 😛 Men gleder meg til en ny økt i morgen 😀
      Ha en super dag Maren 😀 Nyd an!

    2. Åh, for noen freshe bilder! Det er ekstra stas å trene når man kan pynte seg opp med farger – nesten så dete hjelper på motivasjonen om man ligger i sofaen og har mest lyst til å daffe :p

    3. Så bra du ser ut! 🙂 Gleder meg til å lese shape up! Vet du når det kommer ut?
      Hvordan er de skoene å trene med? Er det studiosko, eller er det løpesko?

    4. Så flott du er Maren!! Du stråler virkelig:) Kan tenke han fyren er bra fornøyd med å få holde rundt deg! Det burde han hvertfall være;-) Må jo si at dere kledde hverandre meget bra.

    5. Gleder meg til jeg kan kjøpe bladet!!
      Når du løper intervaller, har du motbakke da? ..Og kan jeg spørre hvor fort du løper?:)
      🙂

    6. Hvilken nike sko er det? Har lett etter de overalt men finner ikke ut hvilken modell det er. Hadde våre supert om du kunne svare 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg