Dagens mattips: Omelett!!

Dagens lunsj ble omelett med sopp, brokkoli, skinke, og fetaost Utorlig enkelt, og godt! Omelett er virkelig genialt, enkelt å lage, og du kan variere den på så utrolig mange måter. Egg er svært proteinrikt, og fyller du på med masse deilig skinke (eller annen ønsket proteinkilde) vil en omelett gjøre deg god og mett, gi deg stabilt blodsukker og holde mettehtesfølelsen lenge. Jeg liker å putte masse godsaker i omeletten min, noen must have i min er skinke, grønnsaker, og purreløk. Det også viktig å krydre godt for å få en ekstra piff på omeletten.

I dag har jeg hatt en herlig dag på jobb, med mange positive kunder. I følge værvarselet så skal sommeren ta en liten pause her på sørlandet, og i dag er kanskje den siste dagen med strålende sol på en stund. Jeg valgte derfor å kjøre så og si alle kundene mine utendørs i dag. Det ble en svett og herlig affære, med knall tøffe bakkeintervaller! Min egen trening var ikke mye å skryte av i dag, men jeg kastet meg med på noen av intervallene til kundene, og fikk dermed en liten økt totalt sett! 🙂

Tidligere i dag fikk jeg tilsendt noen flere backstage bilder fra shooten. Jeg gleder meg så utorlig til å vise dere det ferdige resultatet, men inntil da får dere nøe dere med disse:

Maren

9 kommentarer
    1. Purreløk var et godt tips! Det har jeg ikke tenkt på. Så flott du er på bildene! Du ser så sunn, slank, veltrent og pen ut. (Jeg kunne ramset opp enda flere rosende ord, men jeg stopper her 😉

    2. Omelett er det lenge siden jeg har spist. Det er kjempegodt, liker det ekstra godt sammen med litt hvitløksbrød i spesielle anledninger, helst hjemmelaget og rykende ferskt fra ovnen 🙂

    3. Den omeletten så fristende ut!! Sendt deg mail vedr kostholdsprogrammet jeg fikk.. Ser ut som om du hadde det artig på fotoshoot, du ser så sunn og flott ut!

    4. Jeg blir så utrolig glad av smilet og positiviteten din! Kjenner hele meg blir hakket mer positiv av å lese bloggen din, hver gang! 😀
      Sånn er det faktisk, så ta det til deg! 🙂
      Fin kveld til deg!

    5. Du er en fantastisk jente, Maren. Så utrolig positiv, blid og nydelig 🙂 Blir i såå mye bedre humør bare jeg går inn på bloggen din, og ser ditt nydelige smil 😀

    6. Jeg så deg på jobb på treningsenteret i dag. Du stråler, og smiler hele tiden! Helt utrolig hvilken energi du har! Liker at du er slik i virkeligheten også, ikke bare på bloggen. Jeg så deg med kunden din også, du er utrolig flink :):)

    7. Den omeletten så god ut! Du burde prøve Tupperware sin omelett laget som man kan ha i mikroen! Går jo så fort, slipper å bruke smør eller olje. Og kan ha hva du vil oppi 😉
      Takker for at eg får ta del i din verden. Eg liker bloggen din kjempe godt!;) ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg