Photoshoot med ShapeUp

Forandring i planene!! I morgen skulle jeg egentlig stå opp grytidlig, og ha en lang dag på jobb, men vet dere hva som skal skje i stede? Jeg hopper på et fly i morgen tidlig, og drar på spontantur inn til Oslo for Photoshoot med SHAPEUP!! Tema er Hvordan trene på ferie!! Utrolig gøy at jeg har blitt spurt om å være treningsmodell for selveste ShapeUp, et blad jeg selv leser og liker veldig godt!! Jeg har brukt dagen på å endre på jobbplaner, og fikse rundt. Nå er det klart at jeg får tatt meg fri, og drar dermed avgårde. Utolig utrolig gøy!! Mitt kamera blir selvfølgelig også med, og dere skal holdes oppdatert;)

Jeg skulle egentlig vært i Oslo i helgen også, men det får jeg desverre ikke til da det skjer litt for mye her hjemme samme helgen! Sånn er det:) Nå får jeg meg hvertfall en liten tur inn i morgen, men det blir frem og tilbake på dagen da jeg har full dag med masse PTkunder på torsdagen 🙂

I dag har jeg fått meg et nytt fresht par Nike sko! Var veldig itvil om fargen, nøytrale eller knall fargede! Dere som har fulgt bloggen en stund vet garantert hva jeg endte opp med – knall fargede selvfølgelig! Denne gangen falt jeg ned på et par knall røde, utrolig freshe i rødfargen, nesten litt over i rødrosa. Jeg elsker dem, og gleder meg til å vise dere bilde senere! Modellen heter Lunarglide3, og dette blir det fjerde paret Lunarglide jeg har. Storforbuk på joggesko sa du?? Jeg anbefaler virkelig denne skoen for deg som løper mye, og trenger en sko med god stabilitet og mye demping, samtidig som den er lett og god på foten. Jeg kjøpte meg et par nye fra Asics også for kort tid siden, også disse i freshe sterke farger. (se bildet) Jeg elsker joggesko, og kan virkelig ikke gå nok!!

Nå skal det lages middag her! Tro det blir noe kjapt og enkelt. Enten en stor salat med kylling, skinke, røketlaks, egg og masse annet digg, eller laks med masse grønnsaker i en ildfastform med ris ved siden. Jeg er, tro det eller ei, faktisk blitt litt matlei og ikke fullt så kreativ på matfronten for tiden. Så derfor spør jeg dere, HVA SKAL DU HA TIL MIDDAG I DAG? Til dessert vet jeg hvertfall hva jeg skal ha: Jordbær. Mmmm. Har dere smakt jordbærene nå? De er jo bare helt magisk gode. Her i gården ryker det med en (les: to) kurver  jordbær om dagen. Fryktelig dyrt – men fryktelig godt også!!

Smiil M

22 kommentarer
    1. Så spennende! Gleder meg til å se deg i shape up:) Vet du, jeg er midt i hjemmeeksamen idag, så jeg tør ikke si hva jeg skal ha til middag. For det jeg skal ha er så usunt og fælt :-p Men kos deg;)

    2. Åååå så GØY! Du må jo være den perfekte treningsmodell for ShapeUp. Kan ikke tenke meg noen som passer bedre 🙂 Lykke til!!

    3. Hei. Ganske ny leser av bloggen din.Hittils passer den meg utmerket ser det ut til:) Flink du er!.. Kan jeg få spørre deg om noe personelig?.. Jeg trener 5-6 ganger pr uke og spiser ganske sunt. Begynte nå å tenke på hva som vil være vanlig å veie. Vet det kommer ann på muskler og litt slik men… Hvor høy er du og hva veier du?

    4. Åååå kult!! Er fast leser av ShapeUp, gleder meg til å se deg i det 🙂
      Ha en strålende fin tur!! 🙂
      Middagstips, ovnsbak kyllingen i en ildfast form m creme fresche.. Namm!!!!
      Jeg bruker kun seterrømme, men regner m d blir litt for heftig for din smak etter å ha fulgt bloggen din en stund 😉

    5. Hehe ShapeUp kom her i postkassen for ikke lenge siden, å satt å leste å tenkte på deg, at eg måtte tipse deg om å bli ShapeUp treningsmodell.. Hehe trenger ikke det nå! Men så gøy! Glede meg til bladet kommer neste gang!

    6. Ååå da gleder jeg meg til shape up med deg i!:-) kyllingwok med sweet&sour saus og fullkornsris 😉

    7. Jeg er også veldig matlei om dagen! Anbefaler kyllingsandwich (To ristede skiver med et tynt lag aioli, kylling i skiver, avocado, hvitløk og tomat (bacon gjør det ekstra godt) eller cæsarsalat! Smaker fantastisk godt:) Anbefaler cæsarsalaten på denne matbloggen: trinesmatblogg.no, hun er superflink og alle rettene jeg har laget derfra blir gode!
      Ha en fin fin kveld:)

    8. Åj! Så spennende da 😀 Du er så sprek og sporty ! Blir spennende å se resultatet !
      Jeg hadde tacosalat til middag ! Var digg det !

    9. har klart å pådra meg prolaps i ryggen, fikk akkutte smærter i helga , var på legevakt osv, nå har smærtene begynt å avta litt.. lurer på hvor lenge du anbefaler at jeg holder meg unna trening av rygg å føtter?? kan jeg eventuelt trene bare at jeg trener andre deler av kroppen? er det øvelser du anbefaler at jeg kan trene? eller som du anbefaler jeg burde holde meg unna? vet det ble litt mye spørsmål her, men er utrolig frustrert.. håper på svar !! 🙂

    10. Hei 🙂
      Jeg har hatt kylling lunsj kaker med alle slags stekte/wokede grønnsaker til 🙂
      Også må jeg si at jeg liker bloggen din kjempe godt 🙂

    11. Weee, så utrolig gøy 😀 Gleder meg masse til å se oppdateringer fra dagen – du får være flink til å instagramme også 😉 God tur i morgen, fine deg!

    12. Hei.
      Så kjekt.
      Min gode vennine Kristin(springerinne.blogg.) er i denne ukes utgave.
      Gleder meg til å se resultatet.

    13. Jeg abonomere på Shapeup, og følger daglig med på bloggen din, så dette blir kjekt!
      Her er en link til mange gode middagtips : http://www.kriweb.no/
      Spesielt for de som trener mye, spesielt styrke 🙂

    14. Så gøy med fotoshoot 😀
      Hehe, måtte le – for jeg skal spise nesten det samme som deg 😉 Ovnsbakt laks med sweet chilisaus & rødløk, squash og paprika stekt i panna og ris ved siden av. Og jordbær til dessert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg