Pakke i posten!!

Endelig kom den etterlengtede pakken min fra Nordic nutrituion. Favoritt proteinpulveret mitt er tilbake på mitt kjøkken, og det betyr at proteinkaffen gjenninnføres i morgenkosen min! HURRA!! Det finnes ikke noe bedre enn å starte dagen med en deilig sjokoladekaffe proppet full av proteiner! HER finner du sjokoladeprotein. Jeg lagde meg en stor deilig kopp i dag morges, og den er like magisk som før! Mmmm 🙂 Vaniljeproteinet bruker jeg i havregrøten min, og da smaker dem som riskrem. Helt fantastisk! Jeg gleder meg til frokost i morgen! HER finner du vaniljesmaken.

Dagen i dag har jeg tilbragt på brygga hos Sara min! VI har kost oss i sola med frisk frukt, kajakpadling, blader, god mat, skravling og masse latter. En optimal sommerdag i mine øyne. Kamera ble med ut på paddletur, viser dere bildene senere! Nå skal jeg hoppe i dusjen og komme meg ut i sola igjen. Sushi og kos utover i sommernatta venter <3

Smiil M

11 kommentarer
    1. Kanskje jeg skal prøve dette proteinpulveret, da det andre jeg har blitt anbefalt aldri er inne på lager 🙁 Ihvertfall hvis det smaker så godt som du sier 🙂

    2. Kanskje vaniljepulveret hadde vært noe til havregrøten her også?? Du vet ikke om det inneholder kumelksproteiner? Jeg er nemlig allergisk, og det er mye av slikt proteintilskudd som desverre inneholder melkeprotein.

    3. Jeg har nettopp kjøpt proteinpulver fra Tech Nutrition med 50/50 kasein og myse. Har du noe kjennskap til dette proteinpulveret og evt kan si om det fra Nordic Nutrition er bedre? Og enda et spørsmål: har du prøvd proteinpulveret fra Nordic Nutrition med bringebærsmak? Er det godt? 🙂

    4. Nå begynner jeg å føle meg litt svindlet av Nordic Nutrition her! Hehe.. Bestilte varer for 2 mnd siden, og har enda ikke fått varene! Men ser at mange andre bloggere får sine! Wierd.. Jaja! Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves…?
      Håper du kosa deg MASSE med proteinkaffe og bryggekos 🙂

    5. Miriam: Jeg ventet nesten like lenge selv! Det har vært noe med at produsenten hadde problemer med å levere varene. Men de kommer – så du må bare prøve å være tålmodig:) selv om det ikke er så lett!! M 🙂

    6. Ingvild: Åå det vet jeg ikke desverre! Send en mail til nordicnutrition å spør 😉 De er veldig flinke til å svae utfyllende og bra på mail! M

    7. Ja da var du heldig. Etter 2 mnd venting var jeg klar til å få tilbake pengene mine som de sa de skulle – som jeg 4 mnd etter ikke har fått!!! Utrolig uporfesjonellt av dem! men men 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg