SummerLove !!

Gårsdagens takterrassekos ble akkurat så bra som jeg hadde håpet! Vi storkoste oss sammen med en finfin gjeng, som stadig vokste da fler og fler personer fant veien opp på takterassen, herlig;) Dagen i dag blir jo som den blir når man glemmer alt som heter vann hele kvelden, men det er faktisk verd det! Min eneste plan i dag er kun å ligge langflat å nyte solen, og da går det helt greit om formen er litt redusert! Min  kveld fikk en litt ekkel avslutning, som gjorde at kvelden ble avsluttet litt før jeg kanskje hadde tenkt. Jeg ønsker å komme med en streng pekefinger til absolutt alle jenter, IKKE gå alene hjem!!! Uansett hvor nærme sentrum du bor, og uansett om du tenker at det er somm og lyst hele natten , og det går helt fint. ALDRI gå alene hjem. Jeg fikk et par svært ubehagelige personer som gikk etter meg i går, og det føltes absolutt ikke noe greit! Jeg løste det hele veldig udramatisk med å hoppe inn i en forbipasserende taxi, og ta den de 5 små minuttene det er hjem til meg! Unødvendige penger ? Vel, ikke hvis du tenker på hva som kan bli resultatet av å vandre alene hjem. Så ALDRI ALDRI gå hjem alene. Da skal den være klar og tydelig for de fleste 🙂

Nå har jeg akkurat kost meg med en deilig søndagsfrokost. Cottage cheese og skyr hører hverdagen til, i helgene blir det deilig brød, eggerøre, laks, skinke, masse godt kjøttpålegg, frisk frukt, appelsin juice og kaffe! Viktig å kose seg litt ekstra i helgen.

Nå skal strandbaggen pakkes, raskt innom butikken for å kjøpe med meg masse digg snacks før jeg drar til det fantastiske huset til Sara. her snakker vi strand, brygge, og båtliv. Jeg gleder meg<3 Jeg ønsker alle mine fine lesere en magisk dag i solen!!

Smiiil M

4 kommentarer
    1. Hvilken vin/hvitvin anbefaler du å drikke med tanke på kalorier og innhold?:-)
      Hva drikker du helst når du er ute?

    2. Kaisa: Det tenker jeg ikke på, hvis jeg først skal ut så drikker jeg det jeg liker best uten å tenke på kalorier! Jeg drikker helst vin, bårde rød og hvit. Mest hvit nå om sommeren!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg