Sørlandet viser seg fra sin bese side!!

Jeg er tom for ord for hvor deielig sørlandet er nå! Jeg skal innrømme at jeg har hatt mine stunder hvor jeg har angret så bittert på at jeg flyttet fra Oslo og hvor savnet etter hovedstaden har vært uutholdelig. Nå kjenner jeg ikke noe på dette overhode, jeg kunne ikke tenke på meg å være noe annet sted i hele verden. Sørlandet viser seg fra sin beste side, og sjarmerer meg virkelig i senk! 28 grader, knall sol og alle er så ufattelig blide og lykkelige. Jeg koser meg så:) I tilegg sprenger Ptkundene mine grenser, og spurter ut av komforsonene sine, mine egne treningsøkter er veldig gode for tiden og energinivået er på topp! *krysser fingrene for at det varer*

I dag har jeg hatt en deilig og kort arbeidsdag. En kort intensiv styrkeøkt på bryst og skuldre, og to PTtimer. Siste kunden hadde jeg utendørst i dag, og det var helt fantastisk deilig! Resten av dagen har eg tilbragt på solsengen, løpende gjennom vannsprederen og langt inn i sladder-verden i form av se&hør, her og nå og annen enkel underholdning! Jeg har også hatt stor innhandling, så deilig å fylle ordentlig opp i kjøelskapet. Nå skal jeg dele en liten sprø ting, jeg elsker nemlig matbutikker. En stor fresh matbutikk med mye spennende innhold kan jeg tilbringe laaaang tid i. Jeg elsker å finne nye produkter, og handle inn masse spennende råvarer og planlegge ulike matretter ut i fra den maten jeg finner. Matnerd? Jeg vet!!

Ellers har jeg kost med med masse deilig frisk frukt og bær, med vanilje kesam og cottage cheese. Perfekt kosemat i sommervarmen!

I morgen blir jeg innendørs i konfirmasjon hele dagen, så i kveld skal jeg nyte solen helt til den går ned! Jeg ser frem til en fin dag, med masse familie, masse deilig mat og ikke minst masse kaker! Mmm 🙂 Lørdag i morgen vet dere – da er alt lov;)

Smiiil M

 

6 kommentarer
    1. Ser vi liker og spiser mye av samme maten 🙂 jeg er storfan av cc, bær, skyr, sushi, osv. Jeg lurer bare på ca hvor mye bruker du på mat i mnd??? Når man trener mye går det jo med mye mat, har ikke turt å regne ut hva jeg bruker enda. Og de lunsjpakkebe dine er heller ikke billige…;) ellers vil jeg si 1000 takk for en superinspirerende og positiv blogg 🙂 god helg til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg