Summerfeeling :)

I dag har vært en magisk dag, en sånn dag som man husker! Med fare for at dette snart blir en blogg om været, så må jeg bare kjapt nevne at det er hele 28 grader, strålende sol og perfekt sommervær på vakre sørlandet! I dag lå jeg på solsengen, solen stekte, jeg hadde en frisk deilig epledrikk i hånden, masse uleste magasiner, og friske bær i en søt liten skål. Vannsprederen stod på, og radioen spillte masse herlige sommerlåter. Det var helt nostalgisk og idyllisk!

Jeg fikk noen deilge timer i solen før PTkundene ventet, jeg blir imponert over at de klarer å pushe på så bra i denne varmen!! *stoltPT* Når vi først er i gang med skrytingen, så må jeg skryte litt av min mamma som dro rett fra jobb, og over til meg på Spicheren hvor hun løp som en helt på tredemølla! Godt jobbet. Det er ikke bare bare å være mor til en overivrig personlig trener. Hehe.

I dag har jeg tatt en haug av bilder! Disse blir postet direkte ut på Instagarm, så hvis dere har lyst kan dere følge meg der, og få en haug av oppdateringer gjennom dagen! Det er mange av dere som spør hva jeg spiser og hvordan kostholdet mitt er. Vel følg meg på Instagram, der postes bilder av det mest jeg kokkelerer frem på kjøkenet! Nickname på Instagram: Merdvik

Gradestokken viser 25 grader, nå klokken 20 på kvelden – jeg ELSKER dette <3

 

Nyt sommerkvelden 🙂

8 kommentarer
    1. Er helt enig, været er helt herlig på sørlandet :o)
      Jeg så du og ei dame løp på mølla, godt gjort i varmen uten air condition der inne…. :o) jeg tok tidenes kjappeste styrkeøkt, før jeg forsvant ut i sola og tok en runde i Jegersberg :o) Det var herlig det… :o)

    2. Så utrolig koselig dagen din hørtes ut!
      Deilig med så fint vær. Det har også vært slik her i Bergen, så å låse seg ute (ja, jeg kalrte faktisk det) var ikke så ille som det kunne vært! 🙂 hehe.. Hadde jeg hatt radio og søte bær i tillegg, da kunne jeg ikke klaget på noen verdens ting! 😛
      Ha en superfin helg videre!

    3. Instagram er et så flott verktøy! Det er en såå koselig måte å avslutte dagen på, sitte og browse igjennom menneskers fangede øyeblikk <3 I tillegg kan man jo fremstå som en skikkelig proff fotograf med de filtrene, hehe ;))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg