Sleepyhead!

Hei hjerter

Aktive og hektiske dager er flott, men jammen får man kjenne på resultatet av det også! Klokken 21.00 sov jeg som en stein, og våknet frisk, uthvilt og full av energi klokken 06.30! Utrolig deilig:)  Jeg har tilbragt morgentimene på Spicheren. En deilig svett intervalløkt på tredemøllen, etterfulgt av 20 minutter på steppen! En deilig kondisjonsøkt. Etter trening tok jeg 15 minutter sol, bare for å begynne å legge grunnlaget for den perfekte brunfarge 😉 Nå har jeg akkurat kost meg med en deilig salatlunsj, og laget ferdig en herlig smoothie som står i frysen og gjør seg om til jordbærsorbet! Mmmm

I dag har jeg ingen kunder før kl 14.00, og det betyr at jeg kan nyte noen etterlengtede timer i solen! Bikinien er på og jeg er klar for å slikke litt sol i hagen! Det skjer så mye positivt for tiden, og jeg klarer rett å slett ikke slutte å smile! Solen stråler, min fantastiske bror og svigerinne kommer på besøk fra Bergen i helgen, jobben går så bra, kundene strømmer på, jeg får masse herlige mail fra dere fine lesere, mange nye kostholdskunder, flere fine mennesker kommer hjem til sørlandet for sommeren og bloggen besøkes for aldri før!! Flere av disse tingene som får meg til å smile er på grunn av dere! Så tusen takk for at dere klikker innom, legger igjen kommentarer og sender mail! Jeg er så takknemlig:)

Nyt solen, og unn deg noe godt i sola! Jeg anbefaler en frisk smoothie, eller en skål med frisk frukt! Et annet deilig tips er å tilsette frisk Lime eller Sitron i vannet, det tilsetter en ekstra friskhet og en nydelig smak på vannet. Det er viktig å drikke nok i varmen – husk det!!

Stort sommersmil fra Maren

8 kommentarer
    1. Spiser du ingenting før trening? Jeg er aldri særlig sulten om morgenen, så er det ok å først spise etter morgentrening?
      Takk for super blogg!!

    2. Hei! Jeg er en stor trening- og kostholds-bloggleser, og oppdaget bloggen din for en måneds tid siden. Og vet du hva – nå er den en av mine absolutte favoritter! Blir alltid så glad for å se at du har oppdatert 🙂 Stå på med alt du gjør, i livet og på bloggen! 😀

    3. Vibeke Elisabeth Mathisen: Det varierer veldig! For tiden er korte eksplosive intervaller favoritten. 30 sek full spurt, 30 sek pause (hopper av mølla) x 10

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg