SOL OG JORDBÆRSORBET !!!

For et magisk vær!! Jeg blir LYKKELIG av dette. I dag var det hele 18 grader kl 07.00 om morgenen – klokken 07 om morgenn dere!! Det er jo helt herlig:) Jeg har kunder i hele dag frem til kl 16 i ettermiddag, men DA skal jeg ut å nyte solen da. Jeg gleder meg virkelig:) Jeg har noen små halvtimers pauser her og der ila dagen, og da skal jeg hvertfall passe på å komme meg ut i sola. Lunsjen skal inntas utendørst i dag, det er hvertfall helt sikkert.

I går lagde jeg noe helt fantastisk godt. HJEMMELAGET IS! Siden det var mandag i går, lagde jeg en sunn versjon, og koste meg med den beste sanvittighet! Jeg lagde dobbel porsjon, og tenkte jeg skulle kose meg med det i dag også, men den forsvant gitt. Så da får jeg lage meg en ny en når jeg kommer hjem, flaks at den er super enkel å lage 🙂 Man lager egentlig bare en smoothie, og hiver den i frysen i noen timer. Så godt, så enkelt og så sunt:)

Mmmm, jordbærsorbet!! Ser den ikke fristende ut??

Nå må jeg sprette videre her, ny kunde venter!! NYT denne sommerdagen til det fulle, og hvis du har mulighet kom deg ut i solen!!!:)

Smiil M

9 kommentarer
    1. Åh ! Det så herlig ut 🙂 sunt og godt 🙂 jeg skal i iihvertfall ut i sola i dag 🙂
      Nyt dagen du også !!

    2. Dette inspirerte meg til å lage Fun light fruktfest + bringebær is. Ligger nå i fryseren og gleder meg til å spise masse masse masse.
      Du er digg og superbliiid, me like 🙂

    3. Åh, det så godt ut 😀
      Forresten, så bildene fra forrige innlegg og formen din er jo helt rå!
      Bare lurte på en ting, har du en veldig lav fettprosent?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg