HIPP HIPP HURRA!!

GRATULERER MED DAGEN kjære lesere! Jeg titter raskt innom for å ønske dere en fantastisk fin dag. Kos dere og nyt nasjonaldagen vår til det fulle! Hold flagget høyt, syng av full hals og kos dere med masse god mat, is og alt du måtte ønske. Det er 17 mai kun en dag i året!!

Jeg står på kjøkkenet å kokkelerer! Tapas står på menyen i kveld, og da er det litt som må lages. På bildet ser dere chillimarinert scampi, og baconsurrede daddler! Har dere smakt sistnevnte? Det er noe av det beste jeg har smakt i hele mitt liv! Ubeskrivelig godt. Kombinasjonen av det salte og det søte, mmmmm!! Straks skal jeg stelle meg helt ferdig, og få på meg kjolen! Bilder i finstasen får dere derfor senere:) Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde bunad, men det har jeg desverre ikke! Nå er det på tide å komme meg ned til sentrum å kjenne lit på 17mai følelsen! Lunsj hos min nydelige farmor skal jeg også rekke, før det blir full feiring med jentene i ettermiddag/kveld. Tapas, champange og god stemning. Jeg gleder meg!!!

HIPP HIPP HURRA FOR NORGE <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg