Busy bee!!

Det går i ett om dagen, og dagene tilbringes på jobb med veiledninger, PT-kunder, gruppetimer og egentrening. Jeg koser meg glugg, lærer noe nytt hver dag og føler jeg hjelper folk til en bedre hverdag! Dagene er lange, men tiden flyr når jeg er på Spicheren. Eneste minus er at jeg ikke får satt meg ned å prioritert bloggen. Men det skal det bli en endring på nå:) Dere kan også følge meg på Twitter og Instagram, her komer det oppdateringer jevnlig gjennom dagen. Twitter:Marenerd  Instagram: Merdvik

I dag er det totalt treningsfri, ikke så mye som en gåtur på denne jenta! Kroppen verker, hode verker og jeg kejnner at kroppen kjemper mot en beynnende forkjølelse. Jeg nekter å bli syk, og skal gjøre absolutt alt for å ikke bli forkjølet. Her snakker vi overdose C-vitaminer, masse frut, masse vann, te, ulsokker på føttene og treningsfri! *krysser fingre for at det funker*

Jeg liker å kose meg litt ekstra når jeg er pjusk i formen, jeg føler liksom at det hjelper litt dersom kroppen får noe ekstra godt. Ønsketenkning? Uansett så har jeg kost meg med kakao i dag, og en stor pose med daddler + en pose Mulberrys. Jeg elsker Mulberrys, de smaker som karamellaktige rosiner! Mmmmm. Nå skal jeg straks hoppe i badekaret med masse deilige oljer og skum. Etter badet skal jeg smette inn en herlig liten sak jeg fikk tak i på jobb i dag. Jeg vet mange kommer til å rynke på nesen nå, men det bryr jeg meg fint lite om. Jeg skal kose meg glugg i min Daniel Franck Onepiece!! Den er lysegrå og i den mykeste kvalitet. Jeg LOVER at jeg aldri skal forlate huset ikledd denne saken, men nå som formen ikke er spesielt god, og jeg skal ha en ordentlig kosekveld, ja da hopper jeg i onepiecen <3

I morgen er det 17 mai, og jeg ser frem til en dag med familie, gode venner, masse deilig mat, is, champange og god stemning. 17 mai har de siste årene vært en veldig spesiell dag for meg av flere grunner. 17 mai i Oslo kan ikke beskrives med ord, så jeg skal ikke forsøke heller. Det er litt blandede føleser rundt denne 17 mai, og ja det blir hyggelig, men det blir også godt når den er over! Ikke mer å si om det:)

Jeg håper dere får en strålende dag i morgen, og koser dere masse! Følg meg på Twitter og Instagram for updates gjennom dagen!

Smiiil M

 

6 kommentarer
    1. Masse god bedring søta 🙂 Skal se at avslappningen gjor susen for forkjølelsen! De mulberrys har jeg aldri smakt! Helsekost du kjøper de? Såg så gode ut 😀

    2. Det er skikkelig deilig med onepiece! 🙂 Jeg har to selv som jeg bruker til hjemmekos;)
      Ha en flott 17 mai! Hipphipp hurraaa:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg