Favoritten er tilbake!

Good news jenter!! Favoritt tightsen Anti-shake fra Röhnisch er tilbake på lager! Jeg rakk ikke å få kapret meg en forrige gang den var inne, da den forvsant ut på null komma niks! Denne gangen har jeg heldigvis fått sikret meg en, og nå forstår jeg hva alle snakker om! Tightsen sitter som et skudd, og når du får den på forstår du hvorfor den heter anti-shake. Tightsen har en herlig “hold-in” effekt, noe mange av oss jenter virkelig setter pris på! Den former og løfter rumpen og man føler seg rett og slett rimelig fresh. Jeg har den svarte med rosa detaljer, fordi jeg har mye rosa treningstopper og rosa sko. JA jeg liker å mache treningsklærne mine, jeg har blitt miljøskadet etter for mange år i sportsbutikk og treningsbransjen! Den finnes også i helsvart for dere som ønsker det. Du finner tightsene på fantastiske Get Inspired. Den rosa HER og den svarte HER. Jeg anbefaler dere å være raskt ute, som sagt så rakk ikke jeg å sikre meg en forrige gang. Tro meg, disse forsvinner fort, og jeg kan forstå hvorfor!!

HAR DU TESTET RÖHNISCH ANTI-SHAKE ??

Det var dagens lille tips til dere! Nå har jeg en kunde som venter på meg i studio! Ha en super tirsdag, vi snakkes senere!!

Smiiil M

I sammarbeid med Get-Inpired

19 kommentarer
    1. Nå har eg og endelig bestilt tighsten :D! Gleder meg til den kommer :)!
      Du har ein fantastiske blogg Maren, er innom ofte og leser :)!
      Ha ein flott dag 🙂

    2. Åhhh den er kjempefin, står på min ønskeliste! Men lurer, blir den gjennomsiktig når man tar knebøy/markløft?

    3. 🙂 Den ser utrolig fin ut, men nå ser jo du bra ut i alt du viser deg i da:) Sett på den siden den kom selv, men ikke rota meg til å bestille. Lurer på om det er bred strikk i livet? Står bare ang snøring på produktinformasjon. Og er den litt høy i livet? Syntes 2XU sine er så lave og tynn strikk, om du kan sammenligne:p

    4. Den så deilig ut! Jeg trenger så absolutt en ny tights, så takk for tips. Klarte å lage en revne i favorittightsen på kneet under beintreninga i dag. Liker å tro at den revna fordi musklene mine er for store, høhø.
      Ha en fin kveld

    5. Js: Den er ordentlig god og høy i livet! Jeg er faktisk en av dem som ikke liker dem så høye, så jeg bretter den ned litt i livet. Men om du liker at de er høye så er denne perfekt for deg! Bred og god strikk i livet! 🙂

    6. Denne står på ønskelisten 🙂 Lurte på om du har noen rabattkode der ? Vet det var noen som hadde rabattkode,bare husker ikke hvem det er 🙂

    7. Hei Maren 🙂 jeg skrev en Mail til deg for en liten stund siden, men fikk aldri noe svar fra deg, lurte på om du hadde fått den eller om jeg eventuelt har skrevet til feil adresse? 🙂 mvh Susanne Johansen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg