Dagens påminnelse!!


Ta vare på kroppen din, det er det eneste stedet du MÅ være! Tenk etter, hva har du gjort for å ta vare på kroppen din i det siste? I natt har jeg sovet nesten 10 timer, jeg har startet dagen med en stor og næringsrik søndagsfrokost, og nå er jeg straks på vei til trening. Hver dag er ikke slik, men jeg prøver å tenke at det viktig å ta vare på helsa! Det innebærer ikke bare trening, det er vel så viktig (om ikke viktigere) å sove nok, redusere stress, og få i seg rett (les: nok) næringsrik mat og væske i form av rent vann!

Jeg har mye spennende på lur til dere i dag folkens, som sagt dumpet det ned to fantastiske pakker i postkassen min i går Etter to litt pinlige, men utrolig morsomme Photosessions i går, er resultatet klart! Gleder meg til å vise dere :):)

Ha en magisk søndag!

Smiil M

2 kommentarer
    1. Jeg har ikke trent så mye i helga – men gått litt tur og sovet godt og lenge 🙂 i dag skal jeg bare kose meg med avviser og sløve på sofa, og så blir det kanskje en treningsøkt før kvelden 🙂 ha en fin søndag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg