EnergiBooooost !!!!

Ååååå ENERGIIIII !!!! Det bobbler over, og jeg kan ikke slutte å smile! Dette er tydeligvis resultatet av enorme mengder mat (les karbohydrater) dagen før, og 8,5 timer søvn. Den perfekte oppladning til en killer treningsøkt. Jeg har i dag hatt en av de råeste øktene siden jeg flyttet hjem til Kristisansand. Jeg startet på tredemøllen hvor 45 minutter gikk som en lek, videre til stepp’en hvor 10 minutter styrketråkk gikk unna som bare det. Etterpå fikk skuldrene og biceps kjørt seg!! Jeg økte vektene på alle øvelsene, og kroppen var bare så med! Jeg glemte å skru av pulsklokken etter kondisjonstreningen og fant dermed ut at jeg har nesten like høy puls under styrkeøketene mine, som kondisjonsøktene.I LIKE IT!!!! Jeg har forresten testet ut mine nye fantastiske lettvekt sko, som jeg bruker til intervaller på mølle. De var fantastisk gode, og levde virkelig opp til forventningene. Elsker de freshe fargene:)

Nå har jeg inntatt et deilig etter-trening måltid bestående av 1 boks cottage cheese, 1 skyr mango, 10 jordbær, 1 eple, 1 banan og 1 pære. Alt kuttet opp og mikset sammen med kanel over! Porsjonen ble så stor at den måtte fordeles i to skåler. Hehe! Viktig med ordentlig påfyll etter slike økter. Jeg tror ikke helt på kaloritelleren på pulsklokken, men den viste hvertfall nesten 734kcal forbrent, og da må man fylle ordentlig godt på. Nå som treningen er unnagjort skal jeg bare kose meg resten av dagen, ikke for det, jeg koser meg på trening også jeg, men nå skal jeg la kroppen hvile, og nyte en dielig dag i byen! Planen er litt shopping, cafe, veninnekos og lave skuldre:)

Jeg lekte meg litt i TRX (slynge) på slutten av økten i dag, og jeg tok blandt annet denne øvelsen som virkelig en en av mine favoritter. Den har mange navn men jeg kaller den for Push-ups med pikes! Bruker du Slynger i treningen din?? Har du testet denne øvelsen før??

Nå må jeg komme meg i dusjen, og ned til byen! Nyt lørdagen min fine, dere vet hva jeg sier, lørdagen er til for å nytes!!

Ekstra stort lørdagssmil fra Maren

8 kommentarer
    1. For en herlig lørdagsmorgen 😀 Slike økter er gull verdt!! Kjempe herlig å lese slike gladinnlegg også:)
      Håper du får en herlig lørdag og kos deg masse med fridag:) Solen skinner!
      Goklem=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg