Ubeskrivelig mett, og lykkelig!!

NÅ har jeg det godt dere! Denne kvelden var etterlengtet etter en langt og utrolig hektisk uke! Sushien ble utvidet til Sushi, ferske reker, pepperrøkt laks, avokado, salat, ferskt brød, aiole, løk og hvitløksmajones. For et festmåltid. Store høye smørbød med ferskt godt brød i bunn, toppet med reker, salat, avokado, løk og hvitløksmajones. *Fest i munnen* Sushi fra HT-sushi var også helt fantastisk. For en kombi!! Jeg var ubehagelig mett etter middagen, MEN helg er helg, og jeg er en dessert-elsker. Jeg lagde derfor en stor deilig miks med pære, eple, druer, jordbær, og banen, over denne herlige fruktmiksen helte jeg et beger med vanilje yoghurt, toppet det hele med sukrin, hakkede mandler og kanel. Helt magisk godt! Nå er det pepsi max og peanøtter resten av kvelden. Herligfred så mett jeg er, og herligfred så godt det er :):) The Voice er selvfølgelig på skjermen, og fredagsroen har senket seg. Slike kvelder er virkelig noe av det beste jeg vet!

:Jeg fikk en vakker vakker mail i dag fra en av mine PTkunder, hvor hun skriver om hennes fantastisk ( og enormt imponerende) livstilsendring, hvordan det har føltes for henne, hva hun har gjort, og vårt sammarbeid mot hennes nye liv. Jeg har fått tilatelse til å poste dette på bloggen, så GLED DERE til å lese om denne inspirerende vakre jenta, som har endret total på livet sitt, og virkelig blitt den beste versjonen av seg selv. En ting er de utrolige fysiske endringene, men den psykiske delen er like fantastisk. Hun oser av livsglede, energi og positivitet. Jeg gleder meg til å dele dette med dere!

Nå kjenner jeg at mettheten ikke er intens lenger, kanskje jeg kan klare en liiiiten porsjon til med frukt og vanilje yoghurt 🙂 Som dere forstår er det full kos i stuen, så dataen må bort og jeg må være litt sosial! Nyt fredagen, og ha en FANTASTISK helg!

Smil fra sofakroken

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg