Fra Zero til Hero!!

Denne fredagen startet helt katastrofalt, og endte så fantastisk bra! Det hele begynte med at jeg på merkeligvis klarte å få en stige i hode, slik at jeg besvimte. Ikke spør meg hvordan jeg får det til, jeg burde fått en premie!! Etter dette ble jeg både svimmel, kvalm og hode verket som bare det. Jeg fikk på en ispose og etterhvert gikk den verste hodepinen over, kvalmen forsvant og jeg fikk i meg en stor deilig frokost! Noen timer senere var formen fin igjen, og forhåpentligvis blir ikke blåveisen alt for stor! På tross av uhellet, og det faktum at jeg startet dagen kl 04.45 så hadde jeg masse energi etter jobb, og fant ut at jeg måtte utnytte denne energien til å trene bein! Jeg hater nemlig å trene bein, det finnes ikke noe verre å trene, melkesyre fra første repetisjon! I dag fikk jeg en god gjennomgang, og sier meg veldig fornøyd med økten. Denne dagen som begynte så utrolig dårlig, har endret seg til å bli en helt fantastisk dag!! Øvelsene jeg kjørte på bein i dag:

  • Markløft
  • Strak mark
  • Thrusters
  • Leg curl

 

Bildet er fra tidligere i år, på min tidligere fantastiske arbeidsplass, World Gym i Akersgaten i Oslo. Her utfører jeg en markløft. En av mine favorittøvelser. Har desverre ikke en film av denne øvelsen, men det skal jeg få gjort noe med veldig snart 🙂

Jeg avsluttet med pushups mellom to kettlebells for ekstra stor bevegelsesbane, og litt mage i slynge! Det ble lite magetrening både fordi jeg synes det er usannsynlig kjedelig, og fordi energien ble brukt opp på beinøkten.

Nå har jeg kommet meg hjem og skal slappe av her med The voice, sushi og sofa! Jeg kjenner at jeg har vært våken siden kl 04.45, og at det har vært en litt krevende dag. En fin dag, men krevende! Jeg gleder meg til et langt deilig bad, på med kosebuksa, og nyte et deilig måltid og noe godt i både glasset og skåler på bordet!! Mmmm, fredagskos 🙂

I morgen har jeg helt fri, og det skal jeg virkelig nyte. Planen er å starte dagen med en liten treningsøkt, koselig lunsj i sentrum med gode venner, rundt å se litt i butikker, ta sol og handle inn noe ekstra kos til kvelden. Helgen er til for å nytes og kose seg. Som dere vet skiller jeg på hverdag og helg, og skjeier godt ut i helgene med både økt mengde mat og godsaker som sjokoalde, is, chips, og hva enn jeg har lyst på! Det funker topp for meg, og jeg føler at jeg får det beste fra to verdner. Det gjør også at jeg gleder meg ekstra mye til helgen 😉

HVA ER DINE PLANER FOR HELGEN ??

Smiiil M

9 kommentarer
    1. wow. Litt av en dag du har hatt..Godt at den ender veldig bra ! Syntes du var sabla flink som gjennomførte en hardcore beinøkt 🙂 Og liker at du koser deg i helgene med det du har lyst på !
      Jeg skal i to konfirmasjoner denne helgen, så bunaden er funnet frem og jeg gleder meg til god mat og hyggelige mennesker 🙂
      Marteklem

    2. Oi oi, for en dag! Skikkelig ulflaks dum godt dt gikk bra med deg 🙂 herlig med en beinøkt før helgen, har et hat forhold til det selv :p
      Ha en kjempefin kveld og kos deg 🙂

    3. Jeg skal drikke masse Cola, spise en god del vaffler, trene, vaske hybel og så skal jeg selvfølgelig titte innom bloggen din. Ha en fin helg;)

    4. hahaha sorry for at jeg ler men jeg ser for meg at man får en stige i hodet!:P Hørtes riktig nok ikke godt ut, men fint at du kom deg utover dagen og at det endte med en bra dag! 🙂 Her merkes det også at dagen har gått i ett så tiidlig kveld her!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg